Orange Livebox

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

• N00bieW1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:12
Ik heb dus vandaag een kartonnen doos thuis gestuurd gekregen omdat ik mijn Orange Livebox moet retourneren.

Nou gebruikte ik het onding al maanden niet meer vanwege het krijgen van internet in het studentenhuis waar ik woon, maar ik las dat ik ook alle accesoires (lees: kabels etc) erbij moet inleveren.

Nou heb ik alles redelijk netjes bewaard, maar toch weet ik niet meer zeker wat er bij de Livebox zat toen ik hem kreeg.

Heeft iemand foto's van wat er allemaal bijzat? Met name de poweradapter. Ik heb er hier tig liggen, maar weet echt niet meer welke er bij de Livebox hoort. :?

Alvast mijn hartelijke dank.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er staat toch in het boekje wat bij de Livebox zat wat er allemaal bijkwam? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• N00bieW1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:12
anandus schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:12:
Er staat toch in het boekje wat bij de Livebox zat wat er allemaal bijkwam? :)
Ja.

Er staan alleen geen plaatjes in het boekje over hoe die adapter in het echt uitziet.

Heb hier zoals eerder gezegd tig adapters die lijken op diegene in het boekje. :'(

En ik ben dus echt niet van plan die zoveel Euri te gaan betalen omdat het niet compleet retour is gezonden als de verkeerde erbij zit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

• Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over Netwerken en materialen ervoor horen daar, niet hier.
• op GoT verwachten we dat je zelf even moeite doet voor je een topic opent. Even contact opnemen met $bedrijf en vragen wat ze exact in die doos willen aantreffen hoort daar in een geval als dit toch echt bij.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.