Toon posts:

[lg l245wp] desktop buiten scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

ik had eerst een lg l245wp uit september 2007, maar was al gebruikt. Nu heb ik een nieuwe gekregen uit juli 2007, maar als ik aansluit ligt me desktop buiten het beeld. ik gebruik hdmi en me reso+color+refresh srate is allemaal goed. Ik vind dit heel vreemd. Ik heb mijn pc geformat, alles is goed totdat ik mijn nvidia drivers en dan als hij reboot is mijn desktop voor de helft buiten het scherm en heel onscherp. Iemand weet wat ik moet doen? Nieuw scherm aanvragen en eentje uit september of later eisen?

bedankt

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

heb je al de laatste drivers gedwonload
zowel voor je monitor als nivida

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
heb je dan monitor drivers? en waarom werkt hij dan wel eerst bij mijn oude scherm uit september? Graag een linkje en bednakt voor je reactie

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

graag een linkje .... ok hier

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al gegoogled kan het niet vinden, probeer het maar

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ow het is gelukt hier zonder een centje pijn ..
en het was zoooooooooooooo makkelijk .. dat ik je niet geloof

donders .. 10 minuten is zowieso lang .. maar lang niet lang genoeg om zomaar op te geven en ons het zoekwerk et laten doen

[ Voor 36% gewijzigd door Fish op 03-01-2008 23:34 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
sorry kan het echt niet vinden :S, kan je niet ff gewoon die link geven....

nog een vraagje, gaan geupdate plug & play drivers weg na een format of zitten die op een of andere manier in het beeldscherm?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb btw nieuwste nvidia drivers
Modbreak:Graag de edit-knop gebruiken als je iets toe te voegen hebt aan een post, ipv meermaals achter elkaar posten.

[ Voor 66% gewijzigd door dion_b op 08-02-2008 15:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
lg gebeld en ze zeiden dat me monitor defect was. krijg weer een nieuwe me 4de al.....
Modbreak:Graag de edit-knop gebruiken als je iets toe te voegen hebt aan een post, ipv meermaals achter elkaar posten.

[ Voor 43% gewijzigd door dion_b op 08-02-2008 15:54 ]

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-02 19:23

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Er is een edit-knop...

Verwijderd

Topicstarter
dat is niet voor mijn scherm het blijkt namelijk dat er geen driveers voor deze monitor bestaan...

weet iemand hoe ik met hdmi screen poistion kan veranderen of waaraan het ligt? want voordat ik forceware installeer staat het beeld goed

• UnderClock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10-2025

UnderClock

Enjoy the silence!

@rems0n
Ik heb geen oplossing, wel vandaag hetzelfde fenomeen gezien met een exemplaar van dit scherm.

Ben met mijn Dell M1330 met HDMI-uitgang op stap om in verschillende winkels te proberen of HDMI al dan niet werkt met diverse schermen. Heb op de US-fora van Dell en nVidia gelezen dat een scherm via HDMI aansluiten niet altijd vanzelfsprekend werkt.

Ik heb ca 10 schermen getest, met name in formaten van 20" tot 24", met HDMI, al dan niet in combi met extra DVI-aansluiting of video-inputs en TV-tuner.

Zodoende kwam ik vandaag bij MM Utrecht een exemplaar tegen van de LG L245WP. Deze stond op mijn shortlist en had ik nog niet eerder geprobeerd. Als enige betaalbare optie met P-MVA-techniek had ik hier hoge verwachtingen van.

Aansluting / instelling
  • Via HDMI-HDMI-kabel (de L245WP heeft geen extra DVI-ingang)
  • Ingesteld als extended desktop
  • In Vista de LG ingesteld op de native resolutie 1920x1200
  • In LG schermmenu, onder Screen / HDMI / zowel "PC" als "Video" geprobeerd
  • In Vista de LG ook geprobeerd met resolutie 1920x1080, maar dat leverde slechts iets ander formaat zwarte balken op.
Resultaat
  • Rechts een zwarte balk, ca. 8-10% van de totale breedte
  • Onder een zwarte balk, ca 4-5% van de totale hoogte
  • Onscherpe en te brede, dus uitgerekte letters (o.a. ook witte randjes rondom zwarte letters op grijze ondergrond)
Heb niet gelet op productiedatum van het scherm. Gezien het feit dat die scherm als "laatste exemplaar" stond,en stoffig was zal het eerder een ouder exemplaar zijn.

Ik ben benieuwd naar jouw verdere ervaringen. Dit scherm is helaas bij weinig brick&mortar winkels te testen / bezichtigen. Maar ik ben nu op mijn hoede.

Mijn configuratie
XPS M1330 CORE 2 DUO T7500 2.20GHz,800,4M
13.3" WXGA (1280x800) White-LED Display with TrueLife (thinner, brighter & lighter)
Memory Dual-Channel 2048MB (2x1024) 667MHz DDR2 SDRAM
Hard Drive 320GB SATA (5400rpm)
English - Vista Ultimate (32Bit OS)
128 MB NVIDIA GeForce 8400M GS

Update 10 februari 2008
=================
Heb bij Informatique een vrijdag 8/2 een koopjeshoekmodel getest. Deze vertoont het fenomeen dat ik bij exemplaar van MediaMarkt Utrecht zag niet. Integendeel: wat een strak beeld en perfecte kleuren. Helaas bieden ze 1 jaar ipv de standaard 3 jaar garantie, dus niet gekocht.
Het (correct werkende) Informatique-exemplaar is van "September 2007" volgens de sticker op achterkant (nu dus op gelet).

[ Voor 9% gewijzigd door UnderClock op 10-02-2008 00:32 ]

Pagina: 1