Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ASP.NET/C#]Calender control;mouse-overs hernoemen

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik maak binnen een applicatie gebruik van een kalender control. Nu is deze door de culture settings hardcoded in te stellen in de web.config vrijwel helemaal nederlands.

Laatst kwam ik er per ongeluk achter dat de mouse-overs nog wel engels zijn. Ik kan verder geen properties vinden om dit te veranderen. Ook google bood mij geen uitkomst (gezocht op dingen als, rename calender mouseovers etc.)

Deze regel heb ik in mijn web.config staan:

<globalization culture="nl-NL" uiCulture="nl-NL"/>

Voorbeelden van de mouseover's die nog engels zijn:
'Go to the next month'
'Go to the previous month'

• Razr
  • Niet online
Niemand?

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-10 11:58
Nou, ik heb ook even gekeken en kwam erachter dat dit te maken heeft met de taal(instellingen) van je server. Bij Telerik hebben ze wel een fancy control waarop het volgens mij wel mogelijk is.

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:22
Misschien niet een fantastische oplossing, maar zou je niet van de calendercontrol kunnen oververven en bij de render de teksten kunnen replacen?

• MTWZZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2021

MTWZZ

One life, live it!

offtopic:
[quote]riezebosch schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:59:
Nou, ik heb ook even gekeken en kwam erachter dat dit te maken heeft met de taal(instellingen) van je server. Bij Telerik hebben ze wel een fancy control waarop het volgens mij wel mogelijk is.
[/quote]

Je kunt beter zelf gaan klussen dan de spullen van Telerik gebruiken. Support daar is echt om te huilen :X

Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

DrClearbottom schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:28:
Misschien niet een fantastische oplossing, maar zou je niet van de calendercontrol kunnen oververven en bij de render de teksten kunnen replacen?
Holy crap :X
Vergeet dit en zoek dan liever naar een control adapter...

日本!🎌

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:22
_Thanatos_ schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 04:24:
[...]

Holy crap :X
Vergeet dit en zoek dan liever naar een control adapter...
Ik zie nergens dat de topic starter met ASP.NET 2.0 werkt en daardoor de CSS Control Adapter Toolkit for ASP.NET 2.0 kan gebruiken. Nu kun je natuurlijk zelf een adapter schrijven, maar ik denk toch echt dat het van de situatie afhangt om te bepalen wat het handigst is... (daarbij zei ik ook al dat het geen fantastische oplossing is)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Zit wat in, maar de kans op 2.0 lijkt me groter dan de kans op 1.x ;)

日本!🎌

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Je bedoeld de tooltip teksten? http://en.wikipedia.org/wiki/Tooltip

[ Voor 38% gewijzigd door ThunderNet op 08-01-2008 14:06 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Razr
  • Niet online
Ik bedoel inderdaad de Tooltip teksten. Ook heb ik nog even nagekeken of alles in Windows XP goed staat ingesteld en dit is ook het geval.

Ik maak overigens gebruik van ASP.NET 2.0, wanneer er geen 'makkelijkere' oplossing is dan de control adapters zal ik hier eens naar gaan kijken. :)

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-10 11:58
Heb wel een ranzige oplossing voor je:
C#:
1
<asp:Calendar NextMonthText="<span title='Volgende maand'>&gt;</span>" ... />

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

• Razr
  • Niet online
riezebosch schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:16:
Heb wel een ranzige oplossing voor je:
C#:
1
<asp:Calendar NextMonthText="<span title='Volgende maand'>&gt;</span>" ... />
Hij voldoet bij mij :) Bedankt
Pagina: 1