Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

beveiligingsbeleid voor software

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Djodjotje1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Halo,

van de een op de andere dag werken enkele onderdelen binnen mijn systeem niet meer.

Het belangrijkste is het media center daar wordt de pc voor gebruikt.

De melding komt:

kan dit programma niet openen omdat dit wordt voorkomen door een beperkingsbeleid voor software

Ik heb geen idee waar dit vandaan komt en goole zegt er ook niet veel van. Ik werk met vista premium en weinig extra software.

diverse andere software werkt ook niet meer, bijvoorbeeld "standaardprogramma's" configuratiescherm en nog wat van die dingen.

Kan het iets te maken hebben met een stroomuitval, ook al sond mijn pc toen in slaapstand.

nou laat horen, ik ben benieuwd

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kun je wat meer specifieke informatie geven over je PC, instellingen, wel of niet administrator rechten, foutmeldingen etc etc? Je post is namelijk zo vaag dat zelfs een helderziende er niet veel mee kan ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Djodjotje1
en ik heb zo mijn best gedaan ;-(

Gaat om een pc die het altijd goed deed. een gebruiker tevens administrator en de service pack 1 erop vista premium en verder geen toeters en bellen, werd alleen maar als media centrum gebruikt.
intel 6300 met 946 intel moederbord.

Na de stroomstoring lag wel zijn datum er uit en was er een melding over de systeem datum die kwijtgeraakt was. alles weer netjes teruggezet op 2008.

wat willen jullie weten, er zijn geen foutmeldingen en terugzetten van het systeem heb ik al gedaan, helpt niet.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

probeer eens veilige modus en inloggen als de echte administrator.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Djodjotje1
is al geprobeerd, dat help ook niets

• Djodjotje1
opgelost, windows opnieuw geinstalleerd
Pagina: 1