Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat/vraag] Default ouderdom topics in topic list

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 12:42
Ik vraag me al een tijdje af waar het op gebaseerd is dat bijvoorbeeld bij Officesuites en -software standaard in de topic list de topics van de laatste 48 uur worden getoond en in SG en vele andere subforums slechts die van de laatste 24 uur. Heeft het te maken met het aantal topics dat in die periode zit?

Dit nav het feit dat ik vaak in SG kom en dan een keer extra moet klikken om alle topics te zien waarin gepost is na mijn laatste bezoek. Dit begint een beetje te irriteren, dus vandaar mijn request voor de mogelijkheid om in te stellen van welke periode je de topics krijgt te zien bij het openen van de list (voor elk subforum hetzelfde).

PV Output

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Het lijkt me dat sommige fora's erg druk zijn waardoor gekozen is voor 24u terwijl fora waar het minder druk is op 48u of meer gezet kunnen worden. Ik vind de tijdspanne van 24u ook vrij weinig, maar anders worden de overzichten soms wel heel erg lang.

Iig kan dat per forum ingesteld worden. En is het mijns inziens gebaseerd op gevoel en ervaring :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^ :)
Als je dat aangepast wilt hebben heb je 2 opties, een bookmark maken van het juiste url als je die dropdownbox hebt geselecteerd, of een modje lastigvallen dat je het stom vindt en dat de termijn groter gezet moet worden. Niet bepaald een bug, eerder een feature zoals Civil al zegt, de lijsten worden anders wel erg lang.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.