Enkele maanden geleden moest ik de originele grafische kaart vervangen (was defect en niet meer in garantie). Heb nu een Nvidia NX7600GS. Zeer merkwaardig was dat de meegeleverde drivers NIET werkten op de MD8080 (scherm werd na het opstarten volledig wit). Heb dus van in het begin nieuwe moeten downloaden. So far, so good. Vorige week kocht ik een nieuwe hard disk (omdat de oude verdacht lawaai begint te maken). Het was mijn bedoeling om te starten vanop die nieuwe; dus partitioneren, formatteren, Windows installeren; ususal stuff. Wat blijkt nu, ik slaag er helemaal niet in om de Nvidia kaart aan de praat te krijgen, niet met de originele drivers, noch met nieuw gedownloade (scherm blijft wit). In safe mode kan ik wel opstarten, maar zelfs dan wordt het scherm wit, eens ik graphic drivers begin te installeren. Ik werk natuurlijk met de installatie-CD van Medion zelf. Bestaat de kans dat daar nog de settings van de Radeon kaart op staan? Zo dit het probleem kunnen veroorzaken?
PS: wanneer systeem normaal draait (met oude harddisk dus), wordt het scherm ook wit eens ik Call of Duty 4 wil gamen.
PS: wanneer systeem normaal draait (met oude harddisk dus), wordt het scherm ook wit eens ik Call of Duty 4 wil gamen.