Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:52
He,

Ik kan iconen op mijn bureaublad niet wijzigen of namen van bestanden veranderen. Er zit een vreemd vinkje in de linkerhoek van elk pictogram als ik erop klik (zie foto). Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Afbeeldingslocatie: http://i1.tinypic.com/87n9zy1.jpg

Jawel, met paint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:51

Arethusa

Niet die server

ECiftci schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:06:
He,

Ik kan iconen op mijn bureaublad niet wijzigen of namen van bestanden veranderen. Er zit een vreemd vinkje in de linkerhoek van elk pictogram als ik erop klik (zie foto). Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

[afbeelding]

Jawel, met paint :D
Heb je een virussanner en/of anti spyware gedraait? Onlangs nog systeeminstellingen veranderd? En heb je meerdere accounts op je pc, en hebben die ook problemen? Misschien kun je via Powertoys voor Vista je icons rebuilden?

Graag iets meer informatie :)

[ Voor 11% gewijzigd door Arethusa op 03-01-2008 20:12 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Het is op een pc van mijn neef. Hij heeft dit probleem al sinds de eerste keer dat ik zijn windows install zag. Ik denk dat het ergens een instellingsfout is. Maar waar, kan ik niet vinden. Spyware progs en virusscan draait en de pc is schoon. Verhaal van de andere accounts ga ik proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Bij een andere user heeft hij het probleem niet.( heb even gast ingeschakeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Oplossing:

Ga naar Mapopties > Weergave > Vink 'Selectievakjes gebruiken om items te selecteren' uit

[ Voor 6% gewijzigd door TaraWij op 04-01-2008 15:24 ]