Een hoofdtelefoon met geluidsregelaar in de kabel. Ik heb mijn geluid in het configuratiescherm (wave etc.) op max staan en ook in mijn music library staat hij op maximaal. Als ik hem dan op maximaal zet met de geluidsregelaar mag je toch wel wat sound verwachten dacht ik zo. Nou, ik wil af en toe wel even los, maar daar schrik je de buren niet eens mee af zonder koptelefoon, zo zacht is dat. Ik krijg mijn televisie 2 keer zo hard.
Er zitten knoppen op met 'on/off' en 'mute. m' maar die lijken niets uit te maken met betrekking tot de sterkte van het geluid. Heeft deze koptelefoon gewoon een erg zacht maximaal geluid of vergeet ik nog een mogelijkheid tot het harder krijgen van mijn muziek via wat voor weg dan ook?
Er zitten knoppen op met 'on/off' en 'mute. m' maar die lijken niets uit te maken met betrekking tot de sterkte van het geluid. Heeft deze koptelefoon gewoon een erg zacht maximaal geluid of vergeet ik nog een mogelijkheid tot het harder krijgen van mijn muziek via wat voor weg dan ook?