Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Niet alle instalaties die ik heb gedaan staan in mijn configuratie scherm Programma en onderhoud.

Als ik daar dus kijk (bij Programma en Onderhoud) dan kijk ik daar dus,en dan staan daar veel programma's er niet bij (bijvoorbeeld 120 % alcohol).

Wie kan mij helpen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen programma's die via de windows installer lopen, of met een eigen installer zijn uitgerust die op windows installation services beroep doet, worden onder programma's en opties gelijst (dit zijn namelijk doorgaans programma's die de registry veranderen en ook een de-installatieprocedure hebben om ze weer weg te krijgen.
Daarnaast worden sommige programma's als een direct uitvoerbare exe-taak geleverd, die niet "geïnstalleerd" hoeft te worden en geen instellingen in de registry heeft. Zulke programma's zijn dan ook niet "bekend" onder programma's en onderhoud.
Ik ken alcohol 120% niet, maar behoort het misschien tot deze laatste categorie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Alcohol 120% heeft zijn eigen uninstaller. Die staat dan ook tussen programma's via Start>Programma's>Alcohol 120%.

Het bestand staat in de directory van A120. Program Files>Alcohol Soft>Alcohol 120>uninst.exe.

Voortaan graag wat beter zoeken dus.

[ Voor 87% gewijzigd door Guardian Angel op 04-01-2008 08:50 ]

ARME AOW’er