Zoals jullie in de Titel wel al zien zou ik van mijn huidige Windows Vista Home Premium 32bit OEM naar Windows Vista Home Premium 64bit willen gaan...
Mijn notebook:
Asus G1S-AK005C:
> Intel Core 2 duo T7500 2.20GHz-
> 4GB DDR2 ram
> 8600M GT GDDR3 (ForceWare 169.28)
> 1680 x 1050 15.4" WSXGA+
> 160GB HDD
> Windows Vista Home Premium 32bit OEM (Standaard Windows dat op mijn notebook stond)
Waarom?
- Ik upgrade naar 4GB ram
- Heb een 64 bit processor
- Asus voorziet alle drivers voor Vista x64
Dus waarom zou ik niet upgraden naar 64bit...
Mijn probleem
Volgens de mensen op het forum van notebookreview.com kan ik wel degelijk naar de 64bit versie overschakelen met mijn huidige 32bit key (die bij mijn notebook zat)
Hiervoor zou ik graag extra zekerheid over willen hebben dankzij jullie
Nu is er echter nog een probleem:
Om vista home premium 64bit te KUNNEN installeren heb ik echter wel een installatiedisk nodig (logisch
)...
Dit blijkt toch wel een probleem te zijn omdat je namelijk nergens aan de (juiste) installatiedisk kunt geraken, ik weet dat je een Anytime Upgrade disk kunt bestellen via http://www.windowsanytimeupgrade.com/disc
Maar dit kan ik niet gebruiken omdat ik niet kan betalen via Credit Card en dit is de enige betalingsmethode die ze aanvaarden (Heb een mail naar hen gestuurd)
Er moet toch nog een manier zijn om ergens aan een disk te geraken, niet?
Microsoft promoot vista x64 maar ze maken het echt TE moeilijk om aan een disk te geraken, vind ik persoonlijk
Ik hoop dat jullie mij hiervoor meer raad kunnen geven
Alvast bedankt
Mijn notebook:
Asus G1S-AK005C:
> Intel Core 2 duo T7500 2.20GHz-
> 4GB DDR2 ram
> 8600M GT GDDR3 (ForceWare 169.28)
> 1680 x 1050 15.4" WSXGA+
> 160GB HDD
> Windows Vista Home Premium 32bit OEM (Standaard Windows dat op mijn notebook stond)
Waarom?
- Ik upgrade naar 4GB ram
- Heb een 64 bit processor
- Asus voorziet alle drivers voor Vista x64
Dus waarom zou ik niet upgraden naar 64bit...
Mijn probleem
Volgens de mensen op het forum van notebookreview.com kan ik wel degelijk naar de 64bit versie overschakelen met mijn huidige 32bit key (die bij mijn notebook zat)
Hiervoor zou ik graag extra zekerheid over willen hebben dankzij jullie
Nu is er echter nog een probleem:
Om vista home premium 64bit te KUNNEN installeren heb ik echter wel een installatiedisk nodig (logisch
Dit blijkt toch wel een probleem te zijn omdat je namelijk nergens aan de (juiste) installatiedisk kunt geraken, ik weet dat je een Anytime Upgrade disk kunt bestellen via http://www.windowsanytimeupgrade.com/disc
Maar dit kan ik niet gebruiken omdat ik niet kan betalen via Credit Card en dit is de enige betalingsmethode die ze aanvaarden (Heb een mail naar hen gestuurd)
Er moet toch nog een manier zijn om ergens aan een disk te geraken, niet?
Microsoft promoot vista x64 maar ze maken het echt TE moeilijk om aan een disk te geraken, vind ik persoonlijk
Ik hoop dat jullie mij hiervoor meer raad kunnen geven
Alvast bedankt