Hallo,
Ik had nog 2 harde schijven liggen en nog 2 maal plaats in mijn PC voor extra harde schijven. Ik had besloten om eerst de nieuwste aan te sluiten, een Samsung SP2514N (250GB/7200rpm/8M/PATA). Deze harde schijf is ongeveer 5 á 6 maanden oud, aangeschaft voor een Pentium 4 computer die inmiddels overleden is, toen in een Pentium 3 gezet en daar heeft hij trouwe dienst gedaan.. tot hij niet meer wilde opstarten. Verder naar geen reden gezogt.. wel wat dingen geprobeert maar nu blijkt dat hij simpelweg niets doet. Iemand hier ervaring mee? Ik heb google gebruikt maar ik kom nergens.
Hij staat niet in bios, niet in Windows.. nergens.
Ik had het net over 2 schijven, de andere is een 6 jaar oude Seagate Barracuda van 120 Gb en deze doet het wél.
Ik denk dat hij het niet meer gaat doen, maar hier toch nog een poging wagen.
Mijn systeem alhoewel ik niet denk dat het daar aan ligt:
CHIEFTEC GPS-450AA-101A
AMD 64 X2 S939 3800+
ASUS A8N-SLI SE
XFX GeForce 7600 GT XXX
Creative Audigy 4
Linksys Wifi kaartje
WD 1600JS 160 Gb (S-ATA (II?) )
Seagate Barracuda 120 Gb (P-ATA)
Externe LaCie Porsche 200 Gb
Groeten
Ik had nog 2 harde schijven liggen en nog 2 maal plaats in mijn PC voor extra harde schijven. Ik had besloten om eerst de nieuwste aan te sluiten, een Samsung SP2514N (250GB/7200rpm/8M/PATA). Deze harde schijf is ongeveer 5 á 6 maanden oud, aangeschaft voor een Pentium 4 computer die inmiddels overleden is, toen in een Pentium 3 gezet en daar heeft hij trouwe dienst gedaan.. tot hij niet meer wilde opstarten. Verder naar geen reden gezogt.. wel wat dingen geprobeert maar nu blijkt dat hij simpelweg niets doet. Iemand hier ervaring mee? Ik heb google gebruikt maar ik kom nergens.
Hij staat niet in bios, niet in Windows.. nergens.
Ik had het net over 2 schijven, de andere is een 6 jaar oude Seagate Barracuda van 120 Gb en deze doet het wél.
Ik denk dat hij het niet meer gaat doen, maar hier toch nog een poging wagen.
Mijn systeem alhoewel ik niet denk dat het daar aan ligt:
CHIEFTEC GPS-450AA-101A
AMD 64 X2 S939 3800+
ASUS A8N-SLI SE
XFX GeForce 7600 GT XXX
Creative Audigy 4
Linksys Wifi kaartje
Seagate Barracuda 120 Gb (P-ATA)
Externe LaCie Porsche 200 Gb
Groeten