ATI Mobility Radeon 9700 Acer Aspire 1660

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-05 16:15

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Topicstarter
Hallo,

Allereerst gelukkig nieuw jaar allemaal. Welnu, een jaar geleden is in mijn laptop de 3d kaart stuk gegaan. Mijn lokale computerwinkel (waar ik de laptop ook gekocht heb) kwam tot die conclusie en de ENIGE oplossing was om die kaart bij Acer te bestellen. Iets wat 350 euro + inbouwen betekende.

Aangezien ik dit niet wilde heb ik toen een normale pc gekocht en de laptop in de kast gelegd. Nu belde ik vandaag naar Acer en toen vertelde men mij dat hij via het servicepunt niet meer te bestellen was en het enige wat ik kon doen was dat ik hem maar op moest sturen. Maar men kon mij niet vertellen of het onderdeel er was, dus wellicht kon hij nog niet eens gerepareerd worden ook niet! En tot overmaat van ramp wist men mij ook niet vooraf te vertellen wat het mij ging kosten!

Is er iemand die weet hoe ik nog op een redelijk goedkope manier aan zon kaart kan komen?

Mvg,

Bram

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Verkopen op marktplaats en een nieuwe laptop kopen. Echt, eht is het geld neit emer waard als je voor 500-600 euro al een goede nieuwe hebt. Ik gok dat het grapje je al minimaal 400 euro gaat kosten.