Ben al enige tijd bezig met het ontwikkelen van mijn editor, alles lijkt goed te werken behalve in IE.
Het probleem:
Mijn editor laat netjes bij de start van de pagina echter geheel willekeurig wanneer ik met mijn muis beweeg over mijn werkbalk verspringt het iframe van de editor naar onder, echter niet steeds bij dezelfde gebeurtenis, dus de ene keer wanneer ik over mijn bold knop ga de andere keer over mijn italic knop, geheel willekeurig...
Vaststellingen:
- het is dus willekeuring
- opera of firefox hebben er geen last van
- ook in een lege pagina met enkel de editor doet het probleem zich voor
- ik denk aan een bug langs IE kant
- de bron code blijft met de verspringing en zonder de verspringing het zelfde
Ik heb echter totaal geen idee waar ik het moet zoeken, het is ondertussen een hele lap code geworden vandaar even 2 screenshots, misschien is het inderdaad een bug en is iemand er mee bekend?
normaal:

bug (die dus na een tijdje spelen met de muis optreed):

ik hoop dat het iemand bekend voor komt
zou me enorm helpen.
Het probleem:
Mijn editor laat netjes bij de start van de pagina echter geheel willekeurig wanneer ik met mijn muis beweeg over mijn werkbalk verspringt het iframe van de editor naar onder, echter niet steeds bij dezelfde gebeurtenis, dus de ene keer wanneer ik over mijn bold knop ga de andere keer over mijn italic knop, geheel willekeurig...
Vaststellingen:
- het is dus willekeuring
- opera of firefox hebben er geen last van
- ook in een lege pagina met enkel de editor doet het probleem zich voor
- ik denk aan een bug langs IE kant
- de bron code blijft met de verspringing en zonder de verspringing het zelfde
Ik heb echter totaal geen idee waar ik het moet zoeken, het is ondertussen een hele lap code geworden vandaar even 2 screenshots, misschien is het inderdaad een bug en is iemand er mee bekend?
normaal:

bug (die dus na een tijdje spelen met de muis optreed):

ik hoop dat het iemand bekend voor komt
[ Voor 3% gewijzigd door Sjoerd op 03-01-2008 19:09 ]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama