Toon posts:

[iPod Classic] Hoe foto's en games synchroniseren?*

Pagina: 1
Acties:
  • 3.010 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik m'n gekochte GAME via Itunes op m'n Ipod classic?
Heb ik voor foto's overzetten een apart programma nodig, ik krijg ze niet op m'n Ipod geplaatst!
Wat doe ik fout, zie ik over het hoofd? Na synchronisatie staat dat er nog steeds niet op. M'n muziek gaat allemaal vlekkeloos, de rest dus niet.

Hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Hoi Marianne, en welkom hier op Gathering of Tweakers :)

Zoals terug te lezen in onze Registratievoorwaarden / korte FAQ, die je als het goed is al bent tegengekomen, verwachten we hier boven alles dat je zelf moeite hebt gedaan om je probleem op te lossen, dat je ons vertelt wat je hebt geprobeerd, gezocht enzovoorts en waarom dat niet werkte. Zou je hier wat meer op kunnen toelichen? Dan weten wij dat we je niet tips en adviezen geven die je allang geprobeerd hebt en die niet werken :)

Verder zijn er nog een aantal andere dingen van belang voor we je kunnen helpen. Denk daarbij aan de antwoorden volgende vragen:

Welk besturingssysteem gebruik je?
Welke versie van iTunes gebruik je?
Welke iPod is het precies? (iPod model en welke generatie?)

Mijn eerste gooi naar een oplossing: Staat het synchroniseren van andere zaken dan muziek wel aangevinkt in iTunes? Als je naar Devices -> Jouw iPod gaat, dan krijg je een scherm met verschillende tabbladen voor muziek, films, podcasts foto's en games. In elk van die tabbladen moet het vinkje Sync ... aangevinkt zijn, anders wordt dat onderdeel niet meegenomen in de synchronisatie.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Het kan trouwens ook zo zijn, dat de game niet geschikt is voor jouw iPod. Wanneer je een game aanschaft in de iTunes Store zul je zien dat een onderverdeling is gemaakt. De rij met games onderaan is alleen voor de iPod Video (5de generatie).

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gekeken op het forum maar ben hier nog niet zo goed in thuis. Na een half uurtje lezen heb ik toch maar zelf deze toppic aan gemaakt.

Op de tabbladen staan ze inderdaad aangevinkt (bij Games alle games, kan dit ook niet wijzigen in geselecteerde games), foto's ook aangevinkt, niet alles, maar geselecteerde vakjes. Maar bij muziek is dat ook aangevinkt en gaat wel steeds goed, vandaar mijn vragen.

Ik gebruik Windows XP, Itunes versie 7,4 (2 weken terug gedownload) op de laatste generatie van IpodClassic (heb hem 2 weken geleden gekocht bij Dixons), moest voor die generatie ook 'n nieuwe Itunes instaleren omdat de vorige versie te oud was.

Omdat ik hem nu aan 't synchroniseren ben (ivm bij plaatsen van ca. 40 cd's) durf ik verder niks uit te proberen....

Hoe lang zou het duren om bijv. 300 foto's over te zetten? Vink niet aan dat ze op ware grootte moeten want dat neemt teveel ruimte in beslag. Op de PC staat dat hij aan 't synchroniseren is, op m'n Ipod staat dan eerst VERBONDEN, verwijder voor loskoppelen. Als er in mn Ipod staat dat hij bezig is (niet loskoppelen) doe ik niets. Moet ik er vanuit gaan dat hij echt bezig is, totdat bovenin Itunes zegt dat hij klaar is, of hou ik het bericht op m'n Ipod aan? Misschien ben ik wel te snel met loskoppelen als het bijvoorbeeld heel lang zou duren??? ('n halve dag?) Ik heb er geen idee van hoe lang dit zou kunnen duren....

Ik heb mijn anti-Ipod-vriendje er ook al naar laten kijken maar hij wist het ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is de Ipod Classic een vijfde generatie? Het spel LOST is daarvoor geschikt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
By the way.... ik had mijn map aangepast met minder foto's en daarmee is het uiteindelijk toch gelukt om er foto's op te zetten. Wellicht was het bestand gewoon te groot, ik weet het niet, maar heb er nu in elk geval 300 fotoos op staan.... En da's lekker....

Bedankt voor de hulp tot zover!!!!!!!!!!!!!!!

Ben errug blij met het apparaat....
Masselzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Als je iets wil toevoegen aan je post dan kun je de edit knop gebruiken Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif. Het is namelijk niet toegestaan om je topic binnen 24 uur omhoog te schoppen. Verder kun je in de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) vinden dat je product namen i.i.g. een beetje moet spellen zoals ze bedoeld zijn, dus iPod en iTunes.

Het is me alleen niet helemaal duidelijk, heb je nu nog een probleem? Is het ook gelukt om het spel over te zetten op je iPod? Waarschijnlijk niet, de iPod Classic is namelijk niet hetzelfde als de iPod 5G. Dat is het vorige model. Spellen die geschikt zijn voor de iPod 5G zijn niet geschikt voor de iPod Classic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:58
Zoals hierboven wordt gezegt, iPod Classic is geen 5e generatie, en eerlijk gezegd vind ik het niet slim van de TS. Er staat vrij duidelijk vermeldt dat het spel niet werkt op andere modellen buiten de 5G.

Ik ben bang dat de 4,99 verloren is en de TS met een spel zit dat niet gebruikt gaat worden.
Pagina: 1