Heeft iemand enig idee hoe een HP B8350 aan het werk te krijgen,het ding weigert namelijk iets anders als de configuratiepagina af te drukken?SChijnbaar een veel voorkomend probleem bij deze printer afgaande
op de commentaren bij amazon.com.Ik heb alle troubleshooting gevolgd,firewall,antivirus,directe en powerd USB aansluiting,enz,enz,op de site van HP niets ,algoewel het rpobleem frequent voorkomt bij deze printer,via hun email-support ook geen anrwoord.Verschillende installaties en desinstallaties gedaan.Als ik een printcommand stuur,dan knippert het power lampje even en verder niets,zelfs geen onuitgevoerde job in de printer queue list.Duidelijk een malfunction op niveau van HP en niet van windows XP?zoals gezegd,alleen statische ruis op de website van HP over dit wijd verspreid euvel van hun A3 printer .Na de ptoblemen met de dure pavilion Z700 en hun slechte afkoeling van de nvidia grafische chip die het moederbord naart de filistijnen hielp na drie jaar,en ik het beu,maar misschien weet iemand van jullie raad ,iemand hetzelfde model met dezelfde problemen?
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem.... Heeft er iemand een oplossing!??
Ben hier al zo veel uur mee kwijt dat ik die printer er bijna uit wil gooien.....
Ben hier al zo veel uur mee kwijt dat ik die printer er bijna uit wil gooien.....