Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Gegroet allen,

Ik zoek een programmaatje dat aangeeft hoe lang een account is aangemeld. Niet dat de accounts na bijv. een uur gekicked worden. Dit zodat ik weet hoe lang ik al achter m'n pc zit. Het moet dus meten van inloggen tot uitloggen en als het even kan ook dat als je 's ochtends een half uur inlogt dat ie 's middags verder telt van een half uur en verder.

Ik heb me helemaal kapot gezocht op GoT, Google etc. etc. maar na 2 uur zoeken heb ik besloten het hier te vragen.

Alvast bedankt,

djpdjpnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:57

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Zit deze functionaliteit niet in de vele anti-rsi-apps die er bestaan?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
djpdjpnl schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:29:
Ik heb me helemaal kapot gezocht op GoT, Google etc. etc. maar na 2 uur zoeken heb ik besloten het hier te vragen.
Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat je al twee uur aan het zoeken was dan? :)

Maar nu even serieus: zonder dat je aangeeft waarop, waarmee en met welke alternatieven je hebt gezocht of op welke manier je zelf denkt dit te kunnen achterhalen (ik noem maar een script bijvoorbeeld..) dan schiet het niet veel op.

Bedenk voortaan ook even waar je je topic wil plaatsen - als je een stuk software zoekt is een forum wat over OS en functionaliteit gaat wellicht niet het juiste, maar eerder Client Software Algemeen .

Probeer eerst maar eens duidelijk te krijgen welke manieren er zijn om hetzelfde te bereiken, of meldt je zoektermen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device