iMac ruilen voor macbook pro

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
Hallo allemaal,

ik heb sinds augustus een 24' imac van de laatste generatie, ik heb deze beslissing genomen nadat ik mijn vriendin vorig jaar een macbook cadeau heb gedaan en zo de smaak te pakken heb gekregen. Het is echt een prachttoestel en k werk er zeer graag op, helaas ben ik hoogstens 30min / dag thuis sinds september en dat zal nog een hele tijd zo blijven. Hierdoor 'mis' ik mijn imac thuis voortdurend, mobiel ben ik wel dankzij mijn hp laptop maar nu ben ik dus aan het denken voor over te schakelen naar ee mbp. Hiervoor zou ik dus mijn imac willen verkopen / ruilen.

Wat denken jullie ervan? Mocht er hier overigens iemand zijn die wil ruilen gelieve mij te contacteren.

MVG Stijn

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-02 09:44
Daar hebben we toch V&A voor :? Als je hem kan verkopen voor een mooi bedrag is het inderdaad handig om een mooie Macbook Pro te kopen. Goeie investering ook voor de toekomst :)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
Ik ben ook van plan hem op V&A te zetten mocht ik niemand vinden om te ruilen, ik ben alleen nog niet zeker of ik best nog even wacht op nieuwe macbook pro's of ga voor de huidige generatie?

Overigens had ik graag jullie meningen gehad omdat het voor mij toch een twijfelgeval is, liefst van alles had k gewoon beide gehad maar dat is fnancieel niet haalbaar :)

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-01 08:52

XiN-eViL

kzie-nie-veel

fromalk schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:20:
Ik ben ook van plan hem op V&A te zetten mocht ik niemand vinden om te ruilen, ik ben alleen nog niet zeker of ik best nog even wacht op nieuwe macbook pro's of ga voor de huidige generatie?

Overigens had ik graag jullie meningen gehad omdat het voor mij toch een twijfelgeval is, liefst van alles had k gewoon beide gehad maar dat is fnancieel niet haalbaar :)
Over 12 dagen komen worden alle waarschijnlijkheid de nieuwe mbp's gepresenteerd (en ik gok dat ze dan shippen in februari), dus ik zou alleen een huidige kopen als je echt _nu_ dat ding nodig hebt :) .

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor het ruilen of verkopen van spullen hebben we V&A.

Of je nu een MacBook Pro moet kopen of nog even moet wachten, is iets wat uiteindelijk alleen jij kunt bepalen. Op 15 januari is er de Macworld, waar waarschijnlijk nieuwe notebooks worden geïntroduceerd. Je kunt daarop gaan wachten, om het nieuwste van het nieuwste te hebben. Het risico is wel weer dat er kinderziektes in de nieuwe producten kunnen zitten.

Omdat dit soort "Wat moet ik kopen" topics vaak goed te beantwoorden zijn door het lezen van reviews, nieuwsartikelen, de topics hier op GoT, gaat dit topic op slot. Zie ook Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007).

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 03-01-2008 16:56 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.