Toon posts:

[KPN] Hoge ms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb al een tijd internet van KPN (zonder problemen) maar sinds vandaag heb ik een redelijk normale ms maar met hoge pieken. Ervaar het maar als je online gamed, dat gaat voor geen meter. Alle pc's downloaden NIET in mijn netwerk, ik heb geen firewall en geen downloads aanstaan. Mijn internet verbinding is een 3 mb down en 0.5 mb up abbo. Test:

Download 301.2 KByte/sec
Upload 46.5 KByte/sec
Connection 575.0 Conn/min

Ik heb wel een beetje verstand van computers, en zie dat de connection/min vrij laag ligt. Deze was eerst rond de 1000. Maar echt erachter komen waar het probleem zit lukt me niet, wie helpt me :)

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:56
Router al reset?

Verwijderd

Topicstarter
eh ja goed plan, ik probeer het zo..

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 19:05
In welke spellen merk je dat de ms omhoog gaat? Is het niet gewoon een probleem van het spel? (Update geweest dat meer dataverkeer vergt kan ook nog, 0,5mbit up kan een flinke bottleneck zijn).

Een tracert is doorgaans een beter diagnosetool dan de ms binnen een spel.

Daarnaast, kijk is naar de verbindingsstatistieken die je modem aangeeft. Opeens veel fouten?

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost, ipconfig/release + /renew did the thing

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 01:37:
Opgelost, ipconfig/release + /renew did the thing
Kan me niet voorstellen dat dat de oplossing was. Je gaat me toch niet vertellen dat die testwaardes van speedtest.nl komen? 8)7

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
trolleystad schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 08:34:
[...]

Kan me niet voorstellen dat dat de oplossing was. Je gaat me toch niet vertellen dat die testwaardes van speedtest.nl komen? 8)7
Ik vrees het wel. Maar zelfs bij 575 connections/min zou ik me geen zorgen maken. Vooral omdat het juist van Speedtest.nl afkomt ;)

PSN: djmurcielago

Pagina: 1