Allround PC Systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Hawkeye_NL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik ben bezig om een nieuwe PC samen te stellen.
Ik zit aan het volgende systeem te denken.

Graag jullie reacties wat jullie van deze samenstelling vinden.

PC Onderdeel
Behuizing Antec Sonata Plus 550
Fans Nexus 92MM Case Fan (2 stuks)
Moederbord Gigabyte GA-P35-DS3P
Processor Intel Core 2 Quad Q9450
Koeler Arctic Cooling Freezer 7 Pro
Geluidskaart Creative X-Fi XtremeMusi
Geheugen Team, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz
Videokaart Sapphire HD3870 512MB
Harde schijf 2 x Samsung SpinPoint T166, 500GB
Dvd-brander Lite On LH-20A1S, Serial ATA150 (Black)
DVD-lezer Samsung SH-D163C, S-ATA (Black)
Diskette Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (Black)

Totaalprijs: ongeveer € 1127,-

Groet,

Paul

[ Voor 7% gewijzigd door Hawkeye_NL op 02-01-2008 23:50 ]

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:34
mischien iets meer info welke progamma's je gaat draaien? want allround is nogal globaal ;) en beeldscherm muis en toetsenbord heb je al?

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

• Hawkeye_NL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik wil de PC gaan overklokken naar 3.0 Ghz. Verder gebruik ik veel applicaties te gelijk zoals outlook, MSN, DVD Profiler, downloaden van films en uitpakken, rebuilden van films, branden van films, af en toe een leuke FPS game spelen etc.

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 11:06
Doe dit topic: Wat is er nu anders in CSL? eens doorlezen?

Allereerst missen we onderbouwing van je keuzes, ten tweede is het niet meer de bedoeling zomaar je configuratie hier neer te plompen ;)

Verwijderd

Redelijk overdreven om voor wat je wilt gaan doen met je pc een overgeclockte quadcore cpu van zo'n 300 euro te gebruiken. maar ik stop je niet, als je het nodig denkt te hebben dan moet je het zeker kopen

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:41:
Redelijk overdreven om voor wat je wilt gaan doen met je pc een overgeclockte quadcore cpu van zo'n 300 euro te gebruiken. maar ik stop je niet, als je het nodig denkt te hebben dan moet je het zeker kopen
Een Q9450 is zeker geen overclocked Q-serie. Het is gewoon de opvolger van de Q6600 en is daardoor een stukje minder energie-vreter.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:42:
[...]

Een Q9450 is zeker geen overclocked Q-serie. Het is gewoon de opvolger van de Q6600 en is daardoor een stukje minder energie-vreter.
Ik bedoel dat hij hierboven vertelt dat hij de Q9450 wilt kopen en het daarna wilt overclocken. Vervolgens zegt ie in dezelfde post dat hij het wilt gebruiken voor outlook, msn en het downloaden van films. Ik vind het een beetje zinloos om dan dit te gaan gebruiken.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Hawkeye_NL welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.