Hallo mede tweaker,
Dit is mijn probleem:
Ik heb een zyxel modem/router aangesloten waarbij het internet en alles prima werkt, maar nu heb ik voor draadloos internet een linksys wireless router gekocht, en deze tussen de zyxel en pc aangesloten. Als ik de wizard doorloop, komt het programma tot de conclusie dat de wireless router geen internet connectie kan ontdekken.
In de wizard moet ik een connectie type kiezen:
1 static IP
2 PPPoE
3 PPPTP
4 DHCP
Ik heb elk type verbinding vervolgens één voor één juist geconfigureerd (denk ik), maar geen van allen werken.
Welke moet het zijn?
Nog wat gegevens:
modem : zyxel p2602r d1a ip: 192.168.1.254
wireless router: linksys wrt54gc ver2.0 ip: 192.168.1.1
met een telfort adsl verbinding
nu is mijn vraag: welk type moet ik kiezen, en wat moet ik dan in de velden daarbij invullen zodat het wel werkt. (hebben we t later over
)
Groeten Henri
Dit is mijn probleem:
Ik heb een zyxel modem/router aangesloten waarbij het internet en alles prima werkt, maar nu heb ik voor draadloos internet een linksys wireless router gekocht, en deze tussen de zyxel en pc aangesloten. Als ik de wizard doorloop, komt het programma tot de conclusie dat de wireless router geen internet connectie kan ontdekken.
In de wizard moet ik een connectie type kiezen:
1 static IP
2 PPPoE
3 PPPTP
4 DHCP
Ik heb elk type verbinding vervolgens één voor één juist geconfigureerd (denk ik), maar geen van allen werken.
Welke moet het zijn?
Nog wat gegevens:
modem : zyxel p2602r d1a ip: 192.168.1.254
wireless router: linksys wrt54gc ver2.0 ip: 192.168.1.1
met een telfort adsl verbinding
nu is mijn vraag: welk type moet ik kiezen, en wat moet ik dan in de velden daarbij invullen zodat het wel werkt. (hebben we t later over
Groeten Henri