Mijn Z-5500 woofer staat zon 60cm van mijn bed aangezien dat ie zo hard kan zoomen zet ik dat knopje vanachter gewoon op 0 als ik ga slapen maar is het magnetisch veld dan ook weg, aangezien deze toch een sterk veld leverd kan dit dan een gezondheidsrisico zijn als je daar in slaapt ? Heb al aan het zoeken geweest maar vind nergens daar info over
'T is heel simpel: als er een risico was, dan mocht dat spul niet verkocht worden.
Het veld is overigens niet weg, omdat er in woofers een permanentmagneet gebruikt wordt.
Verder mag je de volgende keer iets meer aandacht besteden aan je topic titel, want die slaat natuurlijk nergens op. Ik pas hem dus maar effe aan
Het veld is overigens niet weg, omdat er in woofers een permanentmagneet gebruikt wordt.
Verder mag je de volgende keer iets meer aandacht besteden aan je topic titel, want die slaat natuurlijk nergens op. Ik pas hem dus maar effe aan
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Er zijn wel mensen die vinden/denken/voelen dat het invloed op hun leven heeft. Maar die mensen hebben ook geen computer, dus daar zul jij wel geen last van hebben.
Permanenten machneten kom je overal in de natuur tegen en er is nog nooit bewezen dat die slecht zijn voor je. Of ze moeten boven een X aantal tesla uitkomen.
Permanenten machneten kom je overal in de natuur tegen en er is nog nooit bewezen dat die slecht zijn voor je. Of ze moeten boven een X aantal tesla uitkomen.
ik denk niet dat magnetische velden van een subwoofer uberhaubt niet krachtig genoeg zijn om iets in je lichaam kunnen aanpassen
ik denk dat in een extreem geval de ijzers in je bloed niet goed verdeelt zullen zijn.
ik denk dat in een extreem geval de ijzers in je bloed niet goed verdeelt zullen zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door kid1988 op 02-01-2008 22:30 ]
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
Patienten die een MRI-scan ondergaan worden blootgesteld aan een extreem magnetisch veld, en als de patient geen pacemaker, oude tattooages of pinnen in hun lichaam hebben, is het niet schadelijk.
Houdoe
Tatoe is ooit onderzocht, zeeeeer wetenschappelijk verantwoord, door de mythbusters en idd busted
Verwijderd
Ik weet niet in hoeverre het een nuttig antwoord is op de vraag, maar ik slaap inmiddels al 7 jaar vast naast mijn speakers, en op 50 cm afstand staat een pc continu aan. Tot op heden heb ik nog nergens last van gehad in de zin van hoofdpijn of andere kwaaltjes.. Dus ik denk niet echt dat het kwaad kan... Zelfde als een mobiele telefoon onder het kussen hebben liggen als wekker.... Volgens mij zijn het meer fabeltjes dan werkelijkheid...
Gewoon je hoofd in alufolie wikkelen voordat je gaat slapen en je hebt er geen last van.
Vergeet niet om nog even een luchtgaatje te maken hè?
Vergeet niet om nog even een luchtgaatje te maken hè?
Verwijderd
Een sigaret is ook een gezondheidsrisico en die worden ook verkochtvoodooless schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:26:
'T is heel simpel: als er een risico was, dan mocht dat spul niet verkocht worden.
Ja idd, zo kan ik nog wel extremere situaties indenken.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 00:59:
[...]
Een sigaret is ook een gezondheidsrisico en die worden ook verkocht
Een auto met een dieselmotor wordt ook verkocht, als ik die motor de hele nacht op mijn kamer laat draaien, is dat dan slecht voor mijn gezondheid? Ik kan me de zorgen van de TS best voorstellen, is altijd een beetje onbegrijpelijk/ongrijpbaar al die infrarode/laser/wifi etc. straling.
Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...
dat magneetje wat op die woofer zit zal je echt niet gaan merken. Het wordt gekker met echte (elecktro) magneten met een behoorlijkstooiveld.
Pagina: 1