Ik zit sinds eind vorig jaar met een probleem omtrent .avi-files. Wanneer ik deze probeer te openen (met Windows Media Player, Classic Media Player of Realplayer), sluit het bijna onmiddellijk terug af. Ik krijg het venster met de totale speeltijd (overigens correct) en bedieningen nog wel. Het ligt volgens mij niet aan de players zelf, alle andere bestanden openen nog wel. Ook heb ik het K-Lite codex pack waarmee het tot vorige week uitstekend ging.
Wat me te binnen schiet als mogelijke oorzaak zijn de twee onderstaande redenen.
Ik heb met ffdshow de subtitles veranderd, maar dit zou uiteraard geen probleem mogen vormen.
Maar wat volgens mij wél aan de grond van het probleem zou kunnen liggen is ActiveX. Toen ik online ITV wou kijken, kreeg ik de melding dat m'n ActiveX niet up to date was. Ik heb deze dan (met moeite) geupdatet. Korte tijd daarna was het gedaan met .avi-files.
Alle hulp is welkom (& een gelukkig nieuwjaar).
- EDIT -
Ik heb de subtitles uitgezet, en ik heb terug beeld. Enkel als ik de subtitles nu terug wil veranderen, krijg ik foutmelding met rundlll.exe.
Wat me te binnen schiet als mogelijke oorzaak zijn de twee onderstaande redenen.
Ik heb met ffdshow de subtitles veranderd, maar dit zou uiteraard geen probleem mogen vormen.
Maar wat volgens mij wél aan de grond van het probleem zou kunnen liggen is ActiveX. Toen ik online ITV wou kijken, kreeg ik de melding dat m'n ActiveX niet up to date was. Ik heb deze dan (met moeite) geupdatet. Korte tijd daarna was het gedaan met .avi-files.
Alle hulp is welkom (& een gelukkig nieuwjaar).
- EDIT -
Ik heb de subtitles uitgezet, en ik heb terug beeld. Enkel als ik de subtitles nu terug wil veranderen, krijg ik foutmelding met rundlll.exe.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 21:08 ]