Creative HD50

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:21
http://nl.europe.creative...category=28&product=17041

Deze set ben ik van plan te kopen, maar vind het alleen jammer dat er geen subwoofer bij zit.

Maar nu heb ik hier nog een goede subwoofer liggen van mijn oude Klipsch ProMedia 2.1 set en ik vroeg me dan ook af of het mogelijk is om die subwoofer samen met de Creative HD50 speakerset op mijn computer te gebruiken.

Iemand enig idee?

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23

HKS-Skyline

Vroooom ?

opzich moet dat geen probleem zijn, gewoon beide aansluiten eventueel met een splitter oid, maar waarom zou je het willen? ga dan gewoon voor een z2300 van logitech, geeft naar mijn mening nog beter geluid ook.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:16
De Z2300 is echt een top set. Voordeel is dat je niet hoeft te gaan klooien met splitters etc. etc. maar satellieten en subwoofer een afgestemd geheel vormen.

• outlandos
zeef schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:44:
De Z2300 is echt een top set. Voordeel is dat je niet hoeft te gaan klooien met splitters etc. etc. maar satellieten en subwoofer een afgestemd geheel vormen.
Maar is die set ook beter dan de Klipsch Promedia 2.1 set? Want die hebben we nu al 6 jaar hier staan, geeft nog steeds super geluid, maar je zou denken dat ze tegenwoordig toch wel iets beters kunnen maken.

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Ik denk dat de Promedia beter is, ik de Promedia niet gehoord. De Logitech daarintegen wel, en ik vond die zwaar tegenvallen in midden en hoog weergave. De bas is ook zwaar overstemmend als je het mij vraagt.

Ook werd de Klipsch altijd goed in de recenties ontvangen.

Ik denk als je wilt upgraden dat je dan buiten de computer luidsprekers moet gaan zoeken. Meer de hifi kant op.

Portfolio

• zeef
Gurbe de n00b schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:49:
Ik denk dat de Promedia beter is, ik de Promedia niet gehoord. De Logitech daarintegen wel, en ik vond die zwaar tegenvallen in midden en hoog weergave. De bas is ook zwaar overstemmend als je het mij vraagt.

Ook werd de Klipsch altijd goed in de recenties ontvangen.

Ik denk als je wilt upgraden dat je dan buiten de computer luidsprekers moet gaan zoeken. Meer de hifi kant op.
In het segment PC luidsprekers scoort de Z2300 niet slecht maar nee, het is geen über audio. Ben het dus eens met je algemene constatering ;)

Mijn Infinity studioline's klonken ook beter. Aan de andere kant denk ik dat een subwoofer van Klipsch met splitters en een creative setje ook niet echt een mooie oplossing geeft :)

• outlandos
zeef schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:27:
[...]

In het segment PC luidsprekers scoort de Z2300 niet slecht maar nee, het is geen über audio. Ben het dus eens met je algemene constatering ;)

Mijn Infinity studioline's klonken ook beter. Aan de andere kant denk ik dat een subwoofer van Klipsch met splitters en een creative setje ook niet echt een mooie oplossing geeft :)
Het liefst koop ik er gewoon nog een Klipsch ProMedia 2.1 setje bij, maar ik kan ze nergens meer vinden, zelfs niet op Klipsch' officiele site! 8)7

• zeef

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Maar nu gaat het een compleet verkeerde kant op. Nu ben je een relatief fijn stereo setje met een erg deftige laag weergave aan het vergelijken met een tenenkrommend pimpmyass boombox subwoofer setje waar een beetje muziekliefhebber pukkels van krijgt.

Als je muziek luisterd zou ik bij de 2.0 set blijven, de T40 en HD50 zijn op dat gebied best puik.
Pagina: 1