Toon posts:

Boek over de dreiging van een informatie samenleving?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Excuus mochten hier al topics over zijn. Heb even gezocht en kon er geen eentje vinden. Ik ben wel geïnteresseerd in wat de ontwikkelingen op het gebied van informatievoorziening en ict voor invloed hebben op ons dagelijks leven. Het big brother verhaal. Als consument geen geheimen meer voor producent hebben, de afhankelijkheid van internet. Het misbruik van dergelijke technologiën van de overheid etc. Kortom, het Die Hard 4 c.q. Enemy of the States idee.

Nou vraag ik me dus af of hier boeken over te vinden zijn. De genoemde films interesseerde me zeer. En mochten er nog leuke boeken over zijn heb ik nog wat bonnen liggen die ik daaraan wel wil verzilveren :D

bvd sander

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Hoi jari4life,
Het verzoek dat je stelt is niet op zijn plek in W&L. Je hebt op dit moment nog geen toegang tot de subfora waar het topic wel op zijn plek zouden zijn. Als gevolg hiervan sluit ik het topic in plaats dat ik het verplaats naar een van deze subfora.

Om je toch enigszins hulp te kunnen bieden, wil ik wijzen op het boek 1984 van George Orwell. Wanneer je daarop zoekt op Google, Amazon en Bol.com kom je waarschijnlijk snel bij het type boek terecht dat je zoekt.

Dit topic is gesloten.