Dag,
Sinds kort heb ik internet problemen. Wat begon als af en toe, gebeurt nu regelmatig (bijna iedere website aanvraag). Wanneer ik met Mozilla Firefox 2.0.11 (wat ik standaard gebruik) of Internet Explorer 7 een website bezoek krijg ik regelmatig één van de volgende resultaten:
Heeft er iemand het zelfde probleem of een oplossing?
Mijn specs:
Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] (alle updates geinstalleerd), Mozilla Firefox 2.0.11, Internet Explorer 7, Sunbelt Personal Firewall 4.5, Avast Home Edition.
Edit: Lol, om dit bericht te posten heb ik slechts 5 maal moeten refreshen.
Sinds kort heb ik internet problemen. Wat begon als af en toe, gebeurt nu regelmatig (bijna iedere website aanvraag). Wanneer ik met Mozilla Firefox 2.0.11 (wat ik standaard gebruik) of Internet Explorer 7 een website bezoek krijg ik regelmatig één van de volgende resultaten:
- Website komt helemaal niet. Wanneer ik dan herhaaldelijk op F5 druk komt hij wel.
- Website komt wel maar zonder opmaak of plaatjes (ik gok dat dan de CSS niet correct wordt geladen).
- Website komt niet. Ik krijg een 404 of bad request.
- Ook forecastfox (een plugin voor Firefox) krijgt regelmatig een 404/badrequest terug.
- Alleen de javascript file wordt geladen
- Alle Firefox plug-ins uitgezet.
- Firewall uitgezet (om te controleren of het hier aan lag)
- Virusscanner uitgezet (om te controleren of het hier aan lag)
- Alle nieuwe software verwijdert.
- Op virussen gescand
Heeft er iemand het zelfde probleem of een oplossing?
Mijn specs:
Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] (alle updates geinstalleerd), Mozilla Firefox 2.0.11, Internet Explorer 7, Sunbelt Personal Firewall 4.5, Avast Home Edition.
Edit: Lol, om dit bericht te posten heb ik slechts 5 maal moeten refreshen.
[ Voor 2% gewijzigd door kingmuze op 02-01-2008 18:54 . Reden: 1. Spelling correctie. 2. Zie comment onderaan ]
[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer