Nou ik heb de laatste paar dagen ook eens die helpdeskpagina van hun gevolgd. Die lui waren bijna dagelijks het doelwit van hackers.
Heb er zelf ook laatst van gehad op twee eigen bakken. Geen DOS attack maar Bind dns ellende.....
Maargoed, ik hier het forum eens in de gaten gehouden. Iemand wist me te vertellen dat het heel makkelijk was om op de AShosting helpdeskpagina aan te loggen.
Oke, ik aangelogd.....zie ik op een gegeven moment staan dat de inlogcodes van een hele reeks klanten was weggehaald (ivm hackaanval) en dat AS deze zelf weer aangemaakt had (as wist waarschijnlijk de logins niet).Ze wisten te vertellen op hun helpdeskpagina dat de user en pass gelijk waren gelijk aan de domeinnaam. Dus was je adres bijv.
www.domeinnaam.nl dan was je ftp user domeinnaam & password dus ook domeinnaam.
Wist je dus een klant van AS dan kon je dus gewoon op ftp aanloggen met deze gegevens......heel erg slim van die mannen

Niet dat ik kwaad wil maar snap niet helemaal de gang van zaken. Je gaat toch niet op je helpdeskpagina uitleggen wat de logins zijn van bepaalde klanten ?
Om hoeveel domeinen het ging weet ik ook niet....
Trouwens die login van die helpdekpagina was helemaal makkelijk....