Over 15 dagen kan ik mijn huidige hi25 contract opzeggen of laten verlengen. Officieel is hij pas op 18-3 verlopen maar binnen 3 maanden voor eind van je contract mag je het opzeggen of ander toestel uitzoeken.
Maar kom der niet uit wat voor toestel ik precies wil, misschien dat jullie mij kunnen adviseren.
Mij voorkeur gaat uit naar toestel met touchscreen en uitklapbaar toetsenbord. Ook ging mijn voorkeur uit naar de Iphone, maar met die bleutooth kan je geen bestanden overzetten naar andere telefoons.
Overige toestellen wat ik op het oog heb.
N95 (8gb)
Samsung F700 (menu is alleen niet mijn smaak)
HTC Tytn2
Voor de n95 zijn er wel leuke aanbiedingen, maar voor de rest is het weer niet echt een design phone. Waar ik toch wel van houd.
Maar kom der niet uit wat voor toestel ik precies wil, misschien dat jullie mij kunnen adviseren.
Mij voorkeur gaat uit naar toestel met touchscreen en uitklapbaar toetsenbord. Ook ging mijn voorkeur uit naar de Iphone, maar met die bleutooth kan je geen bestanden overzetten naar andere telefoons.
Overige toestellen wat ik op het oog heb.
N95 (8gb)
Samsung F700 (menu is alleen niet mijn smaak)
HTC Tytn2
Voor de n95 zijn er wel leuke aanbiedingen, maar voor de rest is het weer niet echt een design phone. Waar ik toch wel van houd.