Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoon +abbonoment advies

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Over 15 dagen kan ik mijn huidige hi25 contract opzeggen of laten verlengen. Officieel is hij pas op 18-3 verlopen maar binnen 3 maanden voor eind van je contract mag je het opzeggen of ander toestel uitzoeken.

Maar kom der niet uit wat voor toestel ik precies wil, misschien dat jullie mij kunnen adviseren.

Mij voorkeur gaat uit naar toestel met touchscreen en uitklapbaar toetsenbord. Ook ging mijn voorkeur uit naar de Iphone, maar met die bleutooth kan je geen bestanden overzetten naar andere telefoons.

Overige toestellen wat ik op het oog heb.

N95 (8gb)
Samsung F700 (menu is alleen niet mijn smaak)
HTC Tytn2

Voor de n95 zijn er wel leuke aanbiedingen, maar voor de rest is het weer niet echt een design phone. Waar ik toch wel van houd.

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Je geeft weinig voorkeuren. Ik kan nog wel 30 telefoons antwoord op gegeven.

Vertel wat meer over het dagelijks gebruik en de vormgeving en voorkeuren?

En wat is je budget (bijbetalen). Want de 8GB is nog wel enkele 100e euro's..... bijbetalen? Ben je daar bewust van??

Verwijderd

Topicstarter
De telefoon wil ik gebruiken voor:

Filmpjes afspelen
Mp3
Games
Sms en bellen
Internet en mail, mag maar hoeft niet.

Gaat mij meer om de grafische dingen. Iphone is grafisch gewoon mijn favoriet. maar die heeft zoveel nadelen.
  • Geen data transfer via bluetooth
  • Geen andere applicaties wat je der op kan zetten
  • Geen flash ondersteuning
De f700 is dan wel een waardige opvolger lijkt mij, maar hoor daar ook wel wat negativiteit over. Die iphone look a likes is na mijn weten ook allemaal niks.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
TyTN 2 moet je dan ook niet nemen ivm ontbrekende videodrivers en een onwillende fabrikant (HTC) die het vertikt om drivers te maken.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 22:43
zo'n beetje alle telefoons kunnen wat jij wilt. Ga eens kijken naar de smartphone( HTC s710/730) of de pocketpc phone kant (Tytn2, p3650(touch cruise)) enz. Er zijn genoeg topics hier op GoT om tot een goede keus te komen :)

edit: @ hierboven, tcmp komt met een nieuwe versie die de problemen oplost(gelezen in het touch cruise topic)

[ Voor 37% gewijzigd door hellboy123 op 02-01-2008 20:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Imperium schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:15:
TyTN 2 moet je dan ook niet nemen ivm ontbrekende videodrivers en een onwillende fabrikant (HTC) die het vertikt om drivers te maken.
Dus alle htc toestellen vallen dan al af, als ze het een onwillende fabrikant is.

Ben zelf altijd al een samsung van, die heeft gewoon kwalitiet en design. Maar mij voorkeur gaat uit naar modellen zoals de iphone of de F700. Gewoon mooi groot touchscreen. Niet overdreven veel toetsen.

Menu is grafisch super.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
hellboy123 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:15:
zo'n beetje alle telefoons kunnen wat jij wilt. Ga eens kijken naar de smartphone( HTC s710/730) of de pocketpc phone kant (Tytn2, p3650(touch cruise)) enz. Er zijn genoeg topics hier op GoT om tot een goede keus te komen :)

edit: @ hierboven, tcmp komt met een nieuwe versie die de problemen oplost(gelezen in het touch cruise topic)
Ja en dan? de camera is alsnog retetraag (ik heb een TyTN2) de menu's zijn sluggish en als iemand je belt hoort diegene hem eerst 2x overgaan voordat de telefoon daadwerkelijk overgaat (traag)

Het is wel een machtig mooi toestel daar niet van hoor, ik kan dr alles mee wat ik wil. Van draadloos internetten via HSDPA tot aan navigeren met TomTom. Maar die grafische drivers mis ik toch echt wel!
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:18:
[...]

Dus alle htc toestellen vallen dan al af, als ze het een onwillende fabrikant is.

Ben zelf altijd al een samsung van, die heeft gewoon kwalitiet en design. Maar mij voorkeur gaat uit naar modellen zoals de iphone of de F700. Gewoon mooi groot touchscreen. Niet overdreven veel toetsen.

Menu is grafisch super.
Het nadeel van de F700 vergeleken met de N95 en de TyTN2 is dat deze geen WiFi heeft, geen GPS. geen Windows Mobile of Symbian.

Verwijderd

de n95 heeft naar mijn weten geen touchscreen?? misschien de 8gb variant wel.. dat weet ik niet

ik heb zelf de touch cruise.

windows mobile. dus veel aan te passen naar eigen smaak.
wifi, bluetooth, hsdpa, gprs.

grafisch tsja ik vind het wel meevallen merk alleen dat de camera last heeft van de traagheid.. trage beeldstabilisatie.. mijn k800i was toch wel een stuk beter.

filmpjes kijk ik er niet op.

tomtom loopt prima zonder haperingen.

het toetsenbord mis ik niet echt. zit een goed alternatief op voor met de duim en vingers. en een compleet touchscreen toetsenbord voor het echt lange typwerk.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 22:14 ]

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
ipv de vraag hier te stellen, waarom niet naar een winkel en ze lekker uitproberen? No offence, maar je krijgt alleen maar 'mijn-toestel-is-de-beste-verhalen'. Ik heb inmiddels meer dan 50 telefoons gehad en elke merk/ type heeft zijn pro's en con's. Het enige wat mij tot op heden zwaar teleur heeft gesteld is Samsung. De G600 heb ik amper 48 uur gehad en weer ingeruild voor een T650i. Maargoed, net als al gezegd is, heeeel veel toestellen kunnen de functies die jij beschrijft.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ga even bij de winkel langs, of maak je keuze op basis van alle ervaringen in de respectievelijke van toestellen. Van iedereen hier kan je wel advies krijgen, maar dat zijn toch allemaal andere en voornamelijk persoonlijke meningen.

Daarnaast staan we 'Welke moet ik kopen' topic niet toe, omdat we anders een wildgroei krijgen van zulke topics. Er zijn namelijk wel elke dag mensen die een nieuwe telefoon willen....

Succes met de keuze )

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.