Toon posts:

[Enquete] Games legaal online downloaden *

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie al eens geprobeerd om een gratis/trial/betaalde game legaal te downloaden via een download systeem als Steam / Trygames / Yahoo! games / EA Shop of een vergelijkbare provider? En zo ja, ging dat een beetje snel en makkelijk?

Ik verloot 3 game vouchers van 40 Euri onder diegenen die mijn vragen invullen (alleen klikwerk!) voor een onderzoek naar zulk soort systemen! Het zou me echt geweldig helpen als jij mijn vragen via de onderstaande link beantwoord. Nogmaals, het is slechts een kwestie van muisklikken wat maar enkele minuten duurt; Alleen als je geen Engels kan lezen wordt het iets pittiger.

De moderator vroeg me om de resultaten beschikbaar te stellen aan diegenen die erin geinteresseerd zijn, dus als jij die wil hebben, stuur even een mailtje naar a.koorevaar[AT]student.unimaas.nl

Klik hier om door te gaan

Super bedankt en een succesvol en tof 2008 gewenst aan iedereen die me hiermee helpt!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 23:45 . Reden: Link updated ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:35

Koppensneller

winterrrrrr

Heb je hiervoor toestemming gevraagd aan een modje? Dat is namelijk wel nodig als je hier een enquete wil plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:06:
Heb je hiervoor toestemming gevraagd aan een modje? Dat is namelijk wel nodig als je hier een enquete wil plaatsen...
De moderator vroeg me om de resultaten beschikbaar te stellen aan diegenen die erin geinteresseerd zijn, dus als jij die wil hebben, stuur even een mailtje naar a.koorevaar[AT]student.unimaas.nl

waarschijnlijk wel dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik weet het weer 8)7

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja.

Terr's voorwaarde was om de resultaten beschikbaar te stellen aan de geinteresseerden van dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:10

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Als bron voor legaal downloaden van games, gebruik ik Apt en dpkg. Is dit ook interessant voor je onderzoek?

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-10 20:54
Wat een enorm onduidelijke enquete :r . Ten eerste, misschien even in het Nederlands. En wat is dat _________ steeds?

Toch maar ingevuld :) .

[ Voor 10% gewijzigd door hello_moto op 02-01-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

hello_moto schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:14:
Wat een enorm onduidelijke enquete :r . Ten eerste, misschien even in het Nederlands. En wat is dat _________ steeds?
If you have downloaded games via (for instance) Steam (tm), voice your opinion as if it read Steam (tm) in the blank:

Using Steam (tm) makes it easier for me to obtain games.
Lees!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik meen dat het uitgelegt stond wat je met ___ moet: Daar lees je het game provide systeem waarmee jij de meeste ervaring hebt, bijvoobeeld Trygames of welke dan ook.

Het gehele onderzoek is in het Engels en de vragen helaas niet naar andere talen vertalen, maar als je iets niet snapt dan post het ff hier en vertaal ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:19:
[...]

Ik meen dat het uitgelegt stond wat je met ___ moet: Daar lees je het game provide systeem waarmee jij de meeste ervaring hebt, bijvoobeeld Trygames of welke dan ook.

Het gehele onderzoek is in het Engels en de vragen helaas niet naar andere talen vertalen, maar als je iets niet snapt dan post het ff hier en vertaal ik het.
Ooh, ik snap het al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53
Met hierboven, ik heb 't ingevuld, maar vond 't erg onduidelijk, veel vragen die soortgelijk zijn met de vorigen, niet erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nick_S schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:12:
Als bron voor legaal downloaden van games, gebruik ik Apt en dpkg. Is dit ook interessant voor je onderzoek?
Ja, APT is ook digitale distributie. Het maakt voor dit onderzoek niet uit hoe verschillend het systeem is van de 4 bovengenoemde, die worden alleen gezien als bekendste bij casual gamers. Het doel is om inzicht te krijgen in consumenten ervaringen met digitale distributie; als jij over bepaalde aspecten van APT wel/niet tevreden bent dan bepaald dat waarschijnlijk jouw tevredenheid daarmee. Dat is voor mij zeer interessant, dus als je het in wil vulln: heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar ingevuld :) .
Je had ook alle info aan het begin kunnen lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leftblank schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:23:
Met hierboven, ik heb 't ingevuld, maar vond 't erg onduidelijk, veel vragen die soortgelijk zijn met de vorigen, niet erg prettig.
Dank je!

Helaas moeten veel op elkaar lijkende vragen terugkomen voor de betrouwbaarheid van het onderzoek. Zelf vind ik dit ook verre van prettig, maar mag dit helaas niet wijzigen van de begeleidende professor.

Wat vond je precies onduidelijk? De vragen zelf kan ik niet wijzigen, maar alls daaromheen wel. Elke tip is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Misschien een idee om vooraf de gebruiker te laten inputten welk dds hij gebruikt, waarin daarna in de zinnen de ____ is vervangen door de ingegeven input, want zo leest het inderdaad wat wazig soms. Aangezien je het nu achteraf vraagt, lijkt me vooraf beter.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MsG schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:40:
Misschien een idee om vooraf de gebruiker te laten inputten welk dds hij gebruikt, waarin daarna in de zinnen de ____ is vervangen door de ingegeven input, want zo leest het inderdaad wat wazig soms. Aangezien je het nu achteraf vraagt, lijkt me vooraf beter.
Ok, lijkt me een goed plan! Zal het eens gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Erg veel vragen over de informatieverschaffing van de systemen, terwijl dit imho de minst interessante feature is. Op een of andere manier had ik moeite met mijn aandacht bij deze enquete te houden, terwijl het onderwerp me wel erg interesseert. Al met al vraag ik me nu af wat het exacte doel van je enquete is en of je dat doel ook gaat halen. Ik ben benieuwd naar de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ook ingevuld, al vind ik zulke 'agree/disagree' met verschillende gradaties erg vervelend om tientallen keren achter elkaar in te vullen. En al helemaal als de vragen steeds hetzelfde zijn. Snap wel dat je dingen meerdere keren moet vragen voor de betrouwbaarheid, maar ik zou dat op een wat verkaptere manier doen. Bijv. combineren met andere vraagstijlen dan alleen die radio-buttons.

Ook moet het eigenlijk niet zo zijn dat je eerst de instructies moet gaan doorlezen. Ik snapte eerst ook niet wat je met die ____ bedoelde. Dat moet gewoon direct helder zijn. Bijv. door wat hierboven al iemand suggereerde met een input-veldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Afgehaakt, het ding is echt heel irritant om in te vullen, het spijt me. Los van het feit dat er heel weinig afwisseling in vragen zit is het vaak ook niet te doen om de 'schaal' in te schatten. Een schaal van 3 stappen (niet mee eens, neutraal, mee eens) was goed genoeg geweest lijkt me. Desnoods met 5 stappen in totaal.

Vragen als "___ does not share information with other websites" heb ik gewoon geen idee van. Ja dat kan ik aangeven maar het schiet imho niet echt op. Er zijn te veel vragen die in veel gevallen ook nog eens te 'vaag' blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik trok het niet om hem af te maken. 80% van de vragen zeggen je helemaal niets of gaan nergens over. In ieder geval geen vragen die je als eindgebruiken of gamer veel zeggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Heeft het zin om _____ daar neer te zetten?
Dan kan ik dus ieder willekeurig programma gebruiken voor de enquete, wat totaal geen goed beeld geeft. Hoe iets is / wordt hangt af van het programma. Wat we hier dus eigenlijk doen is een programma reviewen, zonder dat bekend is wat het programma is. Straks heb je een heleboel resultaten gebaseerd op totaal verschillende programma's waar je dus weinig tot niets aan hebt. De helft van deze vragen is door niemand te beantwoorden.

Zou het niet handiger zijn om iets op te richten als 'wat zou jij zoeken in een programma om legaal te downloaden? Wat ben je bereid hiervoor te doen? (Wachttijden ala Fileplanet, limieten op MB/S of MB/maand, ads, privacy delen, mailings)'
Niet om je poll af te kraken, maar ik kan hem gewoon niet invullen omdat de helft van deze vragen nergens over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:13
Mag Firefox Download Manager ook worden toegevoegd :+. Toevallig net een uurtje geleden maar weer eens Trackmania Nations en Wolfenstein Enemy Territory naar binnen gevist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
De enquete is wel prima hoor, vul hem graag in.

[methodologisch gezeik]Al vraag ik me af of je de verschillende vragen per 'thema' niet te veel op elkaar hebt laten lijken. Nu is het nogal logisch dat de correlatie tussen de verschillende vragen per item de 1 nadert en dat levert denk ik redelijk eenzijdige data op. Het zou denk ik methodologisch beter zijn om ipv vragen als 'is it reliable?' het concept 'reliability' te splitsen in verschillende items, die allemaal een indicator zijn voor 'reliability'. Dus iets van downtime, bugs etc., ik noem maar wat. Achteraf kan je dan kijken of sommige vragen beter weggelaten kunnen worden, bijv. d.m.v. Cronbach's alpha.[/methodologisch gezeik]

Maarja, kom maar op met die voucher!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dantar schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:42:
Heeft het zin om _____ daar neer te zetten?
Dan kan ik dus ieder willekeurig programma gebruiken voor de enquete, wat totaal geen goed beeld geeft. Hoe iets is / wordt hangt af van het programma. Wat we hier dus eigenlijk doen is een programma reviewen, zonder dat bekend is wat het programma is. Straks heb je een heleboel resultaten gebaseerd op totaal verschillende programma's waar je dus weinig tot niets aan hebt. De helft van deze vragen is door niemand te beantwoorden.

Zou het niet handiger zijn om iets op te richten als 'wat zou jij zoeken in een programma om legaal te downloaden? Wat ben je bereid hiervoor te doen? (Wachttijden ala Fileplanet, limieten op MB/S of MB/maand, ads, privacy delen, mailings)'
Niet om je poll af te kraken, maar ik kan hem gewoon niet invullen omdat de helft van deze vragen nergens over gaan.
Ok ik heb ff eraan gewerkt.

Je laat nu eerst weten met welk digitale distributiesysteem je het meest bekend bent, en vorvolgens worden de ____'s vervangen voor het antwoord op die vorige vraag. Is idd een stuk duidelijker, en scheelt ook weer het stukje lezen van instructies wat je met die ____'s moet.

Je commentaar op de richting van het onderzoek is volledig terecht; het is zeer interessant om te onderzoeken wat mensen zoeken in een legaal download programma. Maar de strekking van dit onderzoek is anders. Het gaat me hier om de onderliggende verbanden tussen de antwoorden op de vragen. Hierdoor maakt het niet uit vanuit welk oogpunt (lees: met welk systeem in je achterhoofd) je het invult. Het ene systeem zal (bijv) zeer betrouwbaar zijn, terwijl het andere langzaam en onbetrouwbaar kan zijn. Waarschijnlijk zullen aspecten zoals de betrouwbaarheid invloed hebben op de waardering van het systeem en de intentie om het te blijven gebruiken. Dat is het richtpunt van het onderzoek, het is de bedoeling om de aspecten te vinden die de waardering en het wel/niet gebruiken van een systeem bepalen; hiervoor maakt het niet uit welk systeem er gebruikt wordt en of dit systeem goed of slecht is. Ik hoop onderliggende aspecten te vinden die bepalen waardoor mensen een systeem goed/slecht is.

Vandaar ook de soms vervelende vragen. Het is op zich geen kunst om vragen te verzinnen die meer to-the-point zijn wat betreft features in een didgitaal distributiesysteem wat mensen willen. Maar de vragen die hier staan zijn niet door mij gemaakt maar zijn gebaseerd op de bepalende literatuur uit de Tachnology Acceptance en Customer Satisfaction literatuur. Jullie antwoorden zullen een beeld scheppen of het model dat hierop gebaseerd is en dat ik voor ogen heb klopt voor digitale distributie voor games. Misschien zijn het niet allemaal de meest interessante vragen voor ons game-fans, maar voor dit onderzoek is het nodig.
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:58:
Ik trok het niet om hem af te maken. 80% van de vragen zeggen je helemaal niets of gaan nergens over. In ieder geval geen vragen die je als eindgebruiken of gamer veel zeggen.
Volgens mij heb ik aangegeven in de enquete dat als je ergens geen mening over hebt, je de middelste waarde (neutral / no opinion) kan kiezen. De vragen zelf ga ik niet veranderen.
IceStorm schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:53:
Afgehaakt, het ding is echt heel irritant om in te vullen, het spijt me. Los van het feit dat er heel weinig afwisseling in vragen zit is het vaak ook niet te doen om de 'schaal' in te schatten. Een schaal van 3 stappen (niet mee eens, neutraal, mee eens) was goed genoeg geweest lijkt me. Desnoods met 5 stappen in totaal.

Vragen als "___ does not share information with other websites" heb ik gewoon geen idee van. Ja dat kan ik aangeven maar het schiet imho niet echt op. Er zijn te veel vragen die in veel gevallen ook nog eens te 'vaag' blijven.
3 stappen is te weinig; ik kon 5 of 7 pakken. De meeste literatuur waarop ik dit onderzoek heb gebaseerd ging voor 7, vandaar. Maar je bent de eerste die liever 5 had gehad. Zijn er meer mensen die 7 opties irritant vonden?

Wat je zei van "___ does not share information with other websites" (en de vragen die hierop leken) heb ik iets aangepast: "I believe___ does not share information with other websites". Denk dat dit wat meer aangeeft dat het hier om jouw indruk gaat en dat je het dus niet precies hoeft te weten, toch?

Klik hier voor de link naar de nieuwe versie van de enquete

Dank jullie voor de input! Als er bugs on (nog niet genoemde) onduidelijkheden in de nieuwe enquete zitten dan laat ze ff weten!

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HertogJanNL schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:10:
De enquete is wel prima hoor, vul hem graag in.

[methodologisch gezeik]Al vraag ik me af of je de verschillende vragen per 'thema' niet te veel op elkaar hebt laten lijken. Nu is het nogal logisch dat de correlatie tussen de verschillende vragen per item de 1 nadert en dat levert denk ik redelijk eenzijdige data op. Het zou denk ik methodologisch beter zijn om ipv vragen als 'is it reliable?' het concept 'reliability' te splitsen in verschillende items, die allemaal een indicator zijn voor 'reliability'. Dus iets van downtime, bugs etc., ik noem maar wat. Achteraf kan je dan kijken of sommige vragen beter weggelaten kunnen worden, bijv. d.m.v. Cronbach's alpha.[/methodologisch gezeik]

Maarja, kom maar op met die voucher!
Oh ja scherp. Ik ben redelijk geduwd om standaard questions voor constructs als reliability te gebruiken, maar lijkt me dat jouw suggestie gewoon een verbetering zou zijn omdat het gewoon specifieker is. Ga dit morgen meteen voorstellen (kan niet zelf zo maar de vragen gaan editen).

Thx

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 23:51 . Reden: zin extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Sorry maar dit invullen was gewoon geen fun. Er werd tig keer hetzelfde gevraagd maar dan alleen een beetje anders geformuleert. Op 80% was ik het beu. Het moet een beetje leuk blijven om in te vullen. Ik kan begrijpen dat je een soort van verificatie wilt zodat je consistentie kunt zien bij iemand maar in denk dat er veel mensen zijn die afhaken. Daarbij als iemand over het algemeen te vreden is over een platform, zoals ik met steam dan antwoord je toch wel op de meeste vragen het maximale. Wat is het nut om elke vraag dan 10 keer te stellen? Zo maakt je het toch nodeloos ingewikkeld.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 opties zijn _veel_ te veel. 5 is imho precies goed waarbij 3 weer te weinig is. Bij 7 opties zul je hele onduidelijke en nietszeggende resultaten krijgen omdat je dan te veel naar het subjectieve neigt en te weinig naar het objectieve. Mensen gaan meer nadenken over welk bolletje ze moeten aanklikken dan over wat ze daadwerkelijk van een stelling vinden :P

Punt 2 is dat de vragen op elke pagina exact hetzelfde zijn, alleen vaak iets anders gesteld en in een andere volgorde. Verder kunnen de meeste mensen vragen als "Steam can be adapted to meet a variety of needs." toch niet beantwoorden aangezien niemand (behalve de mensen die Steam hebben gemaakt en/of verstand hebben van dit soort zaken qua developing) weet wat er nodig is om iets als Steam draaiende te houden en aan te passen.

In ben na pagina 2 om bovenstaande zaken dus afgehaakt, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2023
Wauw, wat een grote klap van herhaling, herhaling, herhaling.
5 vragen waren genoeg geweest.

Ben je tevreden (heb ik nu 5 keer beantwoord).
Gebruik je het vaak en zou je het weer gebruiken (ook 5 keer beantwoord)
De gegeven informatie is voldoende (10 keer beantwoord)
Zou je het vaker gebruiken (5 keer beantwoord)
Wie in je omgeving gebruikt het nog meer (3 keer beantwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:33:
7 opties zijn _veel_ te veel. 5 is imho precies goed waarbij 3 weer te weinig is. Bij 7 opties zul je hele onduidelijke en nietszeggende resultaten krijgen omdat je dan te veel naar het subjectieve neigt en te weinig naar het objectieve. Mensen gaan meer nadenken over welk bolletje ze moeten aanklikken dan over wat ze daadwerkelijk van een stelling vinden :P
Tja, hier zijn de meningen dus over verdeeld. Als je een indeling hebt als de Likert schaal (heel erg mee eens, mee eens, neutraal, mee oneens, heel erg mee oneens) dan is 5-punts wel oke. Maar heb laatst gelezen dat bij het geven van cijfers een 7 punts schaal beter werkt. Bovendien lijkt me dat je meer kan doen met de data.

Verder begrijp ik dat het wat langdradig overkomt, maar dat moet nu eenmaal bij onderzoeken :-S Voelde me als marktonderzoeker aan de telefoon vaak ook erg lullig om al die vragen te moeten stellen, maar als je één vraag stelt, kan je geen goede conclusies trekken over wat mensen nu écht vinden.

Dus even doorzetten mensen, zou ik zeggen, ik ben er zelf niet langer dan 4 minuten mee bezig geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zevenpunts is helemaal niet per definitie beter, omdat vaak blijkt dat mensen het onderscheid niet meer goed kunnen maken tussen de bolletjes op een 7-punts schaal (tenminste, dat kreeg ik op de uni regelmatig te horen). Dan wordt het dus allemaal een beetje nietszeggend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb je enquête ook net ingevuld, maar net als een paar anderen hier vind ik dat veel vragen hetzelfde zijn, op de vraagstelling na. Telkens net iets andere bewoordingen dan de vorige, maar dezelfde betekenis. Dit gebeurt niet alleen binnen één pagina maar ook tussen meerdere pagina's. Ik heb het gevoel dat er iets te veel herhaling in zit. Heb hem gewoon afgemaakt, maar hij is niet heel prettig om in te vullen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:53:
Zevenpunts is helemaal niet per definitie beter, omdat vaak blijkt dat mensen het onderscheid niet meer goed kunnen maken tussen de bolletjes op een 7-punts schaal (tenminste, dat kreeg ik op de uni regelmatig te horen). Dan wordt het dus allemaal een beetje nietszeggend...
Sorry voor de late reactie, ben er druk mee geweest :) Voor zover ik weet valt er voor 5 en 7 punts beide wat te zeggen en zijn ze ook beide goed te gebruiken. De data die ik binnen heb tot nu toe ziet er erg goed uit; Is nu iig voor mij te laat om naar 5 punts te switchen.

75% van de nodige data is binnen, en het ziet er veelbeloved uit. Dus iedereen die het tot nu toe ingevuld heeft, super bedankt!

Als je nog niet hebt ingevuld moet je snel zijn om nog mee te loten voor de game vouchers; binnen 2 of 3 dagen sluit ik hem en worden de winnaars gecontact!

Groetjes

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 14:49 . Reden: zin vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

ook afgehaakt omdat ik voor mijn idee gewoon 3 vragen tientallen keren invul :) Anyways, in het kort: ik gebruik steam en ben er blij mee :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:13
Gaat de enquête alleen maar over de service en niet over de prijs-kwaliteitsverhouding? Dat vind ik nou jammer, ik ben best te spreken over Steam en de service, ik vind alleen de prijs aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:02

The End

!Beginning

Wat een enquete zeg. Misschien vind je leraar wel dat je vragen moet herhalen voor de betrouwbaarheid, maar ik denk juist dat ie er minder betrouwbaar van wordt. Je gaat op een gegeven moment allemaal hetzelfde invullen, omdat je weer dezelfde vraag krijgt. (Ik heb volgens mij wel 15 keer dezelfde vraag moeten invullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Zo'n vragen als "I find using Steam is very enjoyable" zijn erg gevaarlijk.

Als je daar "disagree" invult, dan kan het antwoord nog altijd in de range van "enjoyable" (maar niet "very enjoyable") of lager liggen ... of als de beantwoorder het ander interpreteert, kan de optie net links van "totally agree" gewoon "enjoyable" betekenen.
(dat "very" in je vraagstelling is dus gevaarlijk)

Hopelijk is het een beetje duidelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08

KneoK

Not in a million lightyears

Poe he, eerder een psychologisch onderzoek. Ik denk niet dat ik ooit dezelfde vraag op zoveel verschillende manieren heb beantwoord.

Werkt het makkelijk ? Mwoah. Kun je er makkelijk mee werken ? Mwoah. Vind je het vervelend om mee te werken ? Mwoah... WACHT ! Ik bedoel NEE ! Ik vind het wel makkelijk, dus niet vervelend dus ik bedoel nee, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:27:
Poe he, eerder een psychologisch onderzoek. Ik denk niet dat ik ooit dezelfde vraag op zoveel verschillende manieren heb beantwoord.

Werkt het makkelijk ? Mwoah. Kun je er makkelijk mee werken ? Mwoah. Vind je het vervelend om mee te werken ? Mwoah... WACHT ! Ik bedoel NEE ! Ik vind het wel makkelijk, dus niet vervelend dus ik bedoel nee, toch ?
lol ik kan er op mijn werk ff niet op...
maar gaa het thuis invullen en ik beloof dat ik niet bij elke vraag ..... Mwoah zal invullen.
ik heb maar 1 prgramma gebruikt en dat is steam voor de rest speel ik over het algemeen [MMORPG] en die pluk ik van de sites zelf af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mis alleen de optie:
Ik download via Usenet en koop CD-KEY online.
Eigenlijk het zelfde..
Alleen krijg ik een foto toegestuurd van mijn cdkey
en die chinese verkoper doet het prima, tis omdat NL > China wat tijd zones verschilt...
Maar anders: vandaag besteld. vandaag in huis.
*weet niet of het echt 100% legaal is (gezien het downloaden), maar eigenlijk koop ik het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
Komatsu waar koop jij die cd-keys? En kan je er ook met overschrijving betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 06:13:
ik mis alleen de optie:
Ik download via Usenet en koop CD-KEY online.
Eigenlijk het zelfde..
Alleen krijg ik een foto toegestuurd van mijn cdkey
en die chinese verkoper doet het prima, tis omdat NL > China wat tijd zones verschilt...
Maar anders: vandaag besteld. vandaag in huis.
*weet niet of het echt 100% legaal is (gezien het downloaden), maar eigenlijk koop ik het wel ;)
Je hebt betaald voor de licentie dus volledig het recht om dat spel te spelen (en dus ook te downloaden).
Pagina: 1