Hi Tweakers,
Ik wil in een applicatie voor m'n smartphone een database openen, met het .NET compact framework.
Ik heb via data sources een nieuwe sdf toegevoegd, en deze wordt altijd gekopieerd naar de output directory als het wordt uitgevoegd.
Dan heb ik de volgende code:
Helaas pakt hij dit niet, ik heb al geprobeert |Data Directory|\\ ervoor te plaatsen, maar dat pakt hij ook niet.
Dit is de error:

^ voor m'n structuur + properties.
Op deze manier werkt het altijd onder .NET 2.0 / 3.5, maar hier vind ik echt geen oplossing. Weet iemand het? En zoud ge dat hier even willen delen?
Ik wil in een applicatie voor m'n smartphone een database openen, met het .NET compact framework.
Ik heb via data sources een nieuwe sdf toegevoegd, en deze wordt altijd gekopieerd naar de output directory als het wordt uitgevoegd.
Dan heb ik de volgende code:
C#:
1
2
| SqlCeConnection connectie = new SqlCeConnection("Data Source=verbruik.sdf"); connectie.Open(); |
Helaas pakt hij dit niet, ik heb al geprobeert |Data Directory|\\ ervoor te plaatsen, maar dat pakt hij ook niet.
Dit is de error:
'Copy to output directory' staat op 'copy always', en build action staat op 'embedded resource'The path is not valid. Check the directory for the database.
^ voor m'n structuur + properties.
Op deze manier werkt het altijd onder .NET 2.0 / 3.5, maar hier vind ik echt geen oplossing. Weet iemand het? En zoud ge dat hier even willen delen?
[ Voor 10% gewijzigd door Snake op 02-01-2008 17:21 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8