[XP] Automatische update blijft hetzelfde bestand aanbieden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:48
Sinds enige dagen wordt ik keer op keer herinnerd aan automatische update: KB936181: Beveiligingsudate voor Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2.

Na een volledige (en goede) installatie en reboot van het systeem staat er na een paar minuten weer dat gele schild met uitroepteken in mijn taakbalk, welke wederom de zelfde update aanbiedt. Geen idee hoe ik hier vanaf kom en waarom het blijkbaar niet goed gaat. Iemand die dit ook heeft (gehad) en een oplossing heeft?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je al ondernomen om dit opte lossen? Het is wel de bedoeling dat je zelf duidelijk laat zien dat je moeite hebt gedaan. Wat zie je bijvoorbeeld in de logfiles.... wat heb je op internet gevonden?

Overigens heb ik op vier afzonderlijke servers wel een soortgelijke issue, met de IMF-updates voor Exchange, maar dat zal hier vast niet mee te maken hebben :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat is in het recente verleden al eens voorgekomen inderdaad :)
Je kan kijken of je kan vinden wat er met de eerdere MSXML updates die dit probleem hadden voor workarounds beschikbaar zijn.

Bij de vorige keer (MS06-071) kon je door de update los te downloaden en te installeren het probleem ook oplossen totdat de bijgewerkte fix beschikbaar kwam.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device