De situatie is als volgt: de menu knop van min Iiyama HM93DT is bij de de vorige reparatie gesneuveld, en nu valt er aan alle randen van het beeld ongeveer een halve centimeter weg (ik zie de kruisjes van internetexplorer bijvoorbeeld niet). Doordat de knop op mijn monitor zelf kapot is kan ik dit niet aanpassen, dus daarom vroeg ik me af of iemand hier een softwarematige oplossing voor heeft?
Als je zoekt naar een softwarematige oplossing om het OSD te bedienen dan heb je pech, want het OSD is vanuit de software niet aan te spreken (gezien het in je monitor zit, niet in je computer).
Nvidia Software kan de beeldpositie en zoom aanpassen.
En toch had een heel raar probleem dat de drivers van nVidia blijkbaar sommige instellingen (helderheid en contrast) konden aanpassen. Ik moest dan ook echt in het OSD van de monitor om dit weer goed te krijgen.Terw_Dan schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:10:
Als je zoekt naar een softwarematige oplossing om het OSD te bedienen dan heb je pech, want het OSD is vanuit de software niet aan te spreken (gezien het in je monitor zit, niet in je computer).
Kun je de knop niet maken al is het simpel met een pen ofzo?