Hallo
Ik ben vandaag begonnen aan het aanspreken van mijn GSM (siemens c72) via de bijgeleverde software. Ik gebruik VB.net 2005.
In de Bin map zitten er verschillende dlls dat ik perfect kan aanspreken. ook O.A. de klasse:MESSAGECONVERSIONLib
Het is de bedoeling dat ik de smsen zal kunnen uitlezen van mijn GSM om ze dan op te slaan op mijn pc.
Wat ik al heb:
Dim a As New MESSAGECONVERSIONLib.MPMMessageConversion
Dim int As UInteger
a.GetNumberOfMessageIDs(int)
MsgBox(int)
GetNumberOfMessageIDs is een procedure (dus GEEN functie). Ik heb dus geen flauw idee hoe ik de waarde kan terug krijgen. Al de eigenschappen van de klasse zijn allemaal procedures.
Weet er iemand hoe ik dus een waarde kan terug krijgen?
edit: Als info bij die int staat er: 'byref: pdwMessageIDCount as uinteger'
Ik ben vandaag begonnen aan het aanspreken van mijn GSM (siemens c72) via de bijgeleverde software. Ik gebruik VB.net 2005.
In de Bin map zitten er verschillende dlls dat ik perfect kan aanspreken. ook O.A. de klasse:MESSAGECONVERSIONLib
Het is de bedoeling dat ik de smsen zal kunnen uitlezen van mijn GSM om ze dan op te slaan op mijn pc.
Wat ik al heb:
Dim a As New MESSAGECONVERSIONLib.MPMMessageConversion
Dim int As UInteger
a.GetNumberOfMessageIDs(int)
MsgBox(int)
GetNumberOfMessageIDs is een procedure (dus GEEN functie). Ik heb dus geen flauw idee hoe ik de waarde kan terug krijgen. Al de eigenschappen van de klasse zijn allemaal procedures.
Weet er iemand hoe ik dus een waarde kan terug krijgen?
edit: Als info bij die int staat er: 'byref: pdwMessageIDCount as uinteger'
[ Voor 4% gewijzigd door Wouter7 op 02-01-2008 15:33 ]