[PC] Crysis savegames weg

Pagina: 1
Acties:
  • 847 views sinds 30-01-2008

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 17:48
Hallo,
ik heb een probleempje met Crysis.
Gisteravond liep de PC vast tijdens een potje Crysis, ik zette hem uit. Toen ik net Crysis wilde gaan spelen stonden er geen savegames meer. Er staan nog wel een boel bestanden in Mijn Documenten/My Games/Crysis/SaveGames

Help! :(

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat kan gebeuren bij een vastloper; dat bestanden die in gebruik waren, corrupt raken.

Staat er geen oplossing/FAQ op de site van EA hierover?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dtech
Had niet aan corrupte bestanden gedacht, vooral omdat het me onlogisch lijkt dat ALLE bestanden corrupt raken. Na wat gegoogel zou het kunnen dat mijn profile corrupt is. Bestanden geinspecteerd en profile.xml heeft normaal zo'n inhoud (uit default):
<profile name="XXX"/>
Maar bij mij was het enkel 7xNULL (het character)
Gekopiëerd en ga nog een keer proberen

• dtech
Dit was inderdaad de oplossing. Heb nu alleen een ander vreemd probleem:
spoiler:
Ik ben bij het enorme alien battleship, net nadat je die enorme alien machine op het schip hebt kapotgemaakt.

Het rare is dat ik op veel plaatsen door het schip heen val.Letterlijk. oftewel ik beland in het ruim eronder oftewel in de zee. Het is op vaste plaatsen, maar wisselt enigzins tussen saves, het worden er steeds meer...

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoi dtech,

Lees De Algemene Voorwaarden nog eens door, dit topic voldoet totaal niet aan de eisen. Zoek zelf eerst eens wat op Google, en als je er écht niet uit komt kun je alsnog een topic openen. Dat maal echter wel met wat je allemaal gedaan hebt en meer info die we nodig hebben (zie Spielerij - Problemen & Vragen FAQ ).

Dit topic is gesloten.