/me waves naar het topic onder mij... ken de persoon niet overigens 
Ik probeer een subdomein te rewrite naar een directory, maar dan wel een enkel subdomein, dus niet alles.
naam.domein.com
moet weergeven:
wwww.domein.com/naam2 (extra w is om de lijn weg te halen
)
Ik heb de volgende code van het forum hier gehaald omdat ik geen werkende oplossing kon vinden, maar deze werkt half.
Ik kan de pagina te zien krijgen, de CSS files + plaatjes werken alleen niet. Nadat ik inlog op de applicatie werkt de rest ook niet meer (moet het cachen nog even testen)
Ik heb ook geprobeerd een wildcard manier waar alle subdomeinen naar /directory werden gerewrite om te bouwen... dit wilde alleen niet lukken.
Dit kan toch gewoon ? of krijg ik toch een probleem met plaatjes enzo ?
Ik probeer een subdomein te rewrite naar een directory, maar dan wel een enkel subdomein, dus niet alles.
naam.domein.com
moet weergeven:
wwww.domein.com/naam2 (extra w is om de lijn weg te halen
Ik heb de volgende code van het forum hier gehaald omdat ik geen werkende oplossing kon vinden, maar deze werkt half.
Ik kan de pagina te zien krijgen, de CSS files + plaatjes werken alleen niet. Nadat ik inlog op de applicatie werkt de rest ook niet meer (moet het cachen nog even testen)
code:
1
2
3
| RewriteCond %{HTTP_HOST} ^testing.(your domain).com$
RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/testing/
RewriteRule (.*) /testing/$1 |
Ik heb ook geprobeerd een wildcard manier waar alle subdomeinen naar /directory werden gerewrite om te bouwen... dit wilde alleen niet lukken.
Dit kan toch gewoon ? of krijg ik toch een probleem met plaatjes enzo ?