Toon posts:

Application Error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een nieuw mobo: Asus CUSL2,P-III/733-133 FCPGA, 128Mb SDRAM-133 (Kingston), Asus V3800/32Mb Videokaart, 20Gb Maxtor 7200rpm.

Heb de HD verdeeld in 5 partities met FDISK.
Geen probleem. Alle 5 geformarteerd. Geen probleem.
BIOS ziet alles. Geen probleem.

Wil Windows98-SE erop gooien en bij het 1e venster (bij 81%) de volgende boodschap en alles hangt..!!

Application Error.
SUWIN caused a General Protection Fault in
module <unknown> 037F:OCCA
SUWIN will close

vervolgens kan ik alleen de computer uitzetten
Wie helpt.

Verwijderd

try win2k ? Doet ie daar hetzelfde.... dan is er iets niet goed op je hdtje

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27
Belangrijk zijn hierin de ANDERE PC-hardware onderdelen. Zie mijn topic, heb ik dus problemen genoeg mee met install van Win98SE.

De vraag dus wat je andere PCI-kaarten zijn en welke in welk slot zit.
Dan moet je (m.b.v. Mobo-manual) nog zien te achterhalen welke PCI-slots op je mobo intern geSHARED worden, en welke PCI-kaarten welke share wel en niet kan hebben.

Het kan echter ook een ander probleem zijn. Is je Mobo wel goed? RAM beetje rot of zow? die foutmelding ken ik niet, en van SUWIN weet ik ook niet wat dat is, daar kan ik je helaas niet mee helpen.

Wat anderen mij ook aangeraden hebben (sorry, kheb dat nog niet zelf geprobeerd) haal alle PCI-kaarten er uit en laat je videokaart dus zitten en probeer dan te installen. Nog steeds dat probleem: dan is er iets anders loos. Probleem opgelost: dan moet het met je PCI-kaarten en/of onderlinge Shares te maken hebben

Ik hoop dat je met dit antwoord FF vooruit kan :P

Edit: |:( vergeten http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/125992 ;)