[Wii] Mario and Sonic at the olympics

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
We zitten al een paar dagen te spelen en echt een super spel >:)
Maar wat we niet voor elkaar krijgen is dat de records die we neerzetten ook worde opgeslagen? We hebben met de Mii's een WR en een OR gezet en ook een vaste speler uit het spel maar als je terug gaat naar hetzelfde event is de WR of de OR weer hetzelfde :? En in de lijst van Records op de Wii staat er helemaal niets tussen??

Iemand een idee?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
We komen er net achter als je de Single mode speelt, met 1 player de records zowel in het spel als in de lijst opgeslagen.. Maar vind dan wel jammer als je met ze meerdere speelt en iemand verbreekt dan de record dat dat niet zichtbaar is.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel, van wat ik er gehoord heb, trekt me eigenlijk niet zo. Een paar reviews gelezen maar ik loop niet helemaal stapel. Aangezien ik bijna 18 word ga ik geen financiele mistappen maken. Ik kijk ook veel dvd's waar er ook altijd veel van uitkomen dus deze game ga ik niet aanschaffen. En straks als ik 18 ben moet ik het doen van de studiefinanciering voor zeker 2.5 jaar MBO dus in die tijd bagger weinig games..alleen toppers, denk aan Mario Kart Wii, Brawl, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Je kan inderdaad geen records opslaan in multiplayer mode. Jammer genoeg. Echt heel erg jammer! Ook dat je geen persoonlijke records (gekoppeld aan je Mii ofzo) kan hebben... en zo zijn er nog een heleboel tekortkoming... Wij hebben hem ook best wel veel gespeeld in het begin, maar nu wordt het toch wel weer wat minder. Jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:47:
Het spel, van wat ik er gehoord heb, trekt me eigenlijk niet zo. Een paar reviews gelezen maar ik loop niet helemaal stapel. Aangezien ik bijna 18 word ga ik geen financiele mistappen maken. Ik kijk ook veel dvd's waar er ook altijd veel van uitkomen dus deze game ga ik niet aanschaffen. En straks als ik 18 ben moet ik het doen van de studiefinanciering voor zeker 2.5 jaar MBO dus in die tijd bagger weinig games..alleen toppers, denk aan Mario Kart Wii, Brawl, etc.
uhhh.. wat heeft jouw situatie met mijn vraag te maken :?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:59
BMW_M3 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:16:
[...]

uhhh.. wat heeft jouw situatie met mijn vraag te maken :?
Je zit hier in het "games en discussie" deel van het forum. Als je een thread wil specifiek voor jouw probleem moet je naar het problemen subforum.

Al is zijn verhaal wel erg vaag ;)

[ Voor 5% gewijzigd door cheiron op 02-01-2008 19:37 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Toch maar eens in dit topic reageren.

Een groot nadeel van het spel de records zoals eerder genoemd in dit topic.

En ander groot nadeel is dat je in de multiplayer niet alles kan spelen, dat je eerst in de SP events moet unlocken.

Gemiste kansen voor dit verder leuke spel, het had zoveel beter kunnen zijn.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ben ik trouwens de enige die zwemmen een moeilijk onderdeel vind? Het gaat echt voor geen meter

Elect a clown, expect a circus.

Pagina: 1