[PC] Command & conquer 3

Pagina: 1
Acties:
  • 602 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Ik heb even een vraagje over C&C 3.

Het gaat over het installeren van een taalpakket ZONDER c&c opnieuw te hoeven installeren.

Ik heb dit forum al even afgezocht, en daar las ik dat ik het tog opnieuw moet installeren, maar is het niet mogelijk om gewoon de bestanden van een engels taalpakket in mijn installatiefolder te gooien ?

En dan nog een vraag, als ik me aan probeer te melden krijg ik de melding : Kan geen verbinding maken met Command & Conquer 3 online.

Ik kan hier over op het internet niks vinden (geen oplossing), dus even contact op genomen met EA. Die zijden dat het onderhoud was ofzo, maar tog vroeg ik me af over meer mensen zijn met dit probleem en hoe dit misschien op te lossen is.

• Nipje
De eerste vraag is inmiddels opgelost. Gewoon even de DVD runnen en dan installatie wijzigen en een taalpakket toevoegen.

Nu kan ik alleen nogsteeds niet online, het probleem van "Could not connect to command & conquer online"

Firewall + virusscanner staan uit.

Gister avond kon ik er wel even op, maar nu ineens niet meer .. zou dus niet met me router ports te maken moeten hebben.

is hier een oplossing voor ?

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb dit ook gehad en heeft volgens mij wel met je ports te maken.
Heb er zelf tot 2x toe mee lopen stoeien en na een nieuwe install werkte het ineens weer.

In de instellingen stond namelijk ineens het andere ip-adres.
ene dag intern ip en andere dag extern..

weet er zelf ook geen oplossing voor. Als je op de fora kijkt zoals gamereplays.org zie je toch wel meer mensen met dit probleem

Verwijderd

Bij mij lag het er aan dat mn hamachi netwerk nog aan stond. Dus hamachi even disablen, en ook zijn netwerkadapter.

• Nipje
je ziet inderdaad wel meer mensen met het probleem, maar geen echte oplossing.

Ik heb geen hamachi netwerk, dus kan het probleem ook niet zijn.

Maar het kan niet met mijn ports te maken hebben trouwens, gister avond kon ik wel even online, toen ineens niet meer, maar heb niks aan me instellingen veranderd.

Weet iemand toevallig waar ik de save games kan vinden ? dan kan ik hem eventueel opnieuw installeren.

[ Voor 14% gewijzigd door Nipje op 02-01-2008 16:48 ]

• Nipje
Ok de savegames heb ik kunnen vinden, spel dus opnieuw geinstalleerd maar dat verhelpt het probleem ook helaas niet.

Hoe kan dit tog, ik heb gister avond even online kunnen spelen, en vanaf vandaag die melding "Could not connect to command & conquer 3 online".

Iemand bij me uit de buurt kan wel gewoon online.

Is er echt geen oplossing voor dit probleem? In het boekje staat ook een setting voor je router waar op alles zou moeten werken, iets met DMZ wat dan aan mijn computer is gekoppeld, dan zou alles gewoon moeten werken, maar dan krijg ik nogsteeds de zelfde melding

iemand een idee ?

edit

spel is gewoon gekocht btw

edit

vriend van me kan wel online op zijn pc met zijn eigen account, maar ik kan niet online op mijn pc met zijn account ..

edit

en die vriend van me kan ook met mijn account op ZIJN pc inloggen, dus met mijn account is niks mis, tog mijn computer :S firewall uit, virusscanner uit, DMZ naar mijn computer ip ........

ik kan eigelijk niks meer doen :P werkt gewoon niet :S

[ Voor 26% gewijzigd door Nipje op 02-01-2008 19:35 ]

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41

AndereKoekoek

Ping! Pong?

owja wacht.. weet het al wat er bij mij was.
Mijn viruscanner had iets geblokkeerd (Nod32)
Moest wat bestanden als veilig bestempelen en toen kon ik ineens online

• Nipje
Ik heb ook nod32, kan je me vertellen hoe je die bestanden als veilig bestempelt ? ik denk dat het bij mij dan ook aan NOD ligt :P
Pagina: 1