Bestanden downloaden met Firefox gaat niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:50
Goedemiddag!

Sinds een weekje heb ik een zeer vreemd probleem. Ik kan niks meer downloaden met firefox. Zowel plaatjes als download linkjes werken niet meer. Automatische download starters doen het ook niet meer. Er wordt mij wel gevraagd wáár ik het op wil slaan maar zodra ik dan op ok klik gebeurd er gewoon niks. Firefox gaat niet downloaden, niet stiekem toch op de achtergrond iets downloaden en de downloadgeschiedenis blijft leeg.

De-installeren mocht niet baten en verder heb ik niemand anders gevonden met dit probleem.

Iemand bekend met dit?

edit: opeens komen er nu wel gedownloade dingen te staan op de plek waar ik ze neer laat zetten. Dit was alleen het geval bij grotere bestanden/bestanden via een linkje.

Plaatjes lukken zoiezo nog niet..

[ Voor 15% gewijzigd door Tomino op 02-01-2008 13:35 ]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik herken het probleem en weet niet waar het aan zou kunnen liggen. Normale downloads doe ik via Flashget dus dan omzeil ik het probleem. Echter, even een plaatje kopieren is er inderdaad niet bij. In voorkomende gevallen kopie/paste ik het dan maar via printscreen en photoshop of paint.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je Firefox al in safe mode gestart en met een nieuw profiel?

In dit subforum is dit probleem al veel vaker aan de orde gekomen, zoek even naar relevante topics (kan nl. ook iets te maken hebben met een corrupte downloads.rdf oid :))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Tomino
Komisch, had ik al geprobeerd en het had geen effect. Na nog een keer proberen toch gelukt. Strange, maar toch bedankt!

• Tomino
Grappig, het is nu weer terug, zelfde probleem maar nu komen er ze wel in mijn downloadgeschiednis te staan maar alles wat ik open is verplaats, vernoemd of verwijderd.

Download.rtf weghalen helpt niet meer..

Verwijderd

Heb dit ook, erger me er kapot aan. Voor elk kleine dingetje moet ik Internet Explorer opstarten..

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07 22:42
downloads.rdf

deze file deleten in je: home map, .mozilla, firefox, (map????), downloads.rdf (verborgen files ????)

en bij instellingen uitvinken, dat hij onthouden moet wat hij heeft gedownload.

Dit is voor linux, maar zoek maar eens op de file.

[ Voor 17% gewijzigd door jan99999 op 11-01-2008 17:51 ]

Pagina: 1