Compaq Armada E500 op sterven na dood

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pemade
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01 16:06
Mijn Armada E500 wil niet meer starten. Na inschakelen gebeurt er niets. Als ik de accu en hetnetsnoer loshaal en dan het netsnoer weer aansluit gaan er drie lampjes rechtsboven (1, A en pijl) continue branden en zo blijft hij hangen. Zou dus zeggen dat er wel spanning is (?)
Iemand een idee ?? Kan hem eigenlijk niet missen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:30
Die lampjes wijzen mij op NumLock, CapsLock en ScrollLock..

Maar geef even wat meer informatie:
1. Specs
2. Leeftijd
3. Nog iets anders gemerkt
4. Was het opeens? Of gaf hij al wat kuren?
etc etc.

Dit is namelijk zeer beknopt en ook in 2008 hebben tweakers nog steeds geen glazenbol thuis staan. (Voor de mensen met HK-XS, ja idd: klik)

• pemade
Armada E500 PIII 600 Mhz. Windows XP SP2. Systeem is enkele jaren oud (weet niet precies) en heeft laatste jaar perfect gewerkt. Gebruik hem eigenlijk enkel voor surfen en mailen. Het probleem is enkele weken terug ontstaan (denk ik ) omdat ik toen soms al enkele keren dubbel moest opstarten om hem aan de gang te krijgen.

• pemade
PS hij geeft nu ook niet meer aan dat de accu opgeladen wordt (knipperend lampje) wat hij wel altijd gedaan heeft. (accu is nog goed !)

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Enkele jaren oud? Volgens mij al een jaar of 6 a 7, wat hem toch al aardig op leeftijd maakt ;)

Klinkt in ieder geval als kapotte hardware, mobo of geheugen zou ik zeggen :)
Verder moeilijk te zeggen aangezien je helemaal geen beeld krijgt...

overigens kun je je bericht ook editen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door LocalJoost op 02-01-2008 13:54 ]

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 17:10

hefaistos

feestelijk gehandicapt

Met een beetje pech is je voeding "ins blaue hinein". Mijn voeding is ook semi-defect, en ik had dezelfde perikelen.

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

• pemade
Is dit te controleren ? (of voeding stuk is?) Is dit (evt zelf) te repareren voor een redelijke prijs, of wordt het kalf dan duurder als de koe ?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:30
Je zou kunnen kijken of je ergens een andere voeding kan scoren om te testen. Maar ik denk dat je laptop gewoon kapot is. Er meer geld in pompen heeft iig geen zin.

Verwijderd

Misschien kun je het toetsenbord loshalen en dan proberen te starten. Ik heb hier een keer sluiting in gehad en na een goede schoonmaak was het probeem verholpen. Anders heb ik er nog eentje in de aanbieding :)
Pagina: 1