Toon posts:

[PS3] Motorstorm update crashed

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn er weinig onderwerpen in dit forum eigenlijk.
Anyway.
Mijn PS3 met meest recente os versie: 2.10 crashed bij de introductiefilm van het spel Motorstorm. Ik kan dat omzeilen door door te klikken zodat de film niet getoond word.
Onder de knop 'online' kan ik het spel laten updaten, dat zou ik graag willen doen want mischien fixed het het probleem wel.

Echter, de update crashed na 1% en de PS3 word herstart.
Heeft iemand ook dit probleem? En heeft iemand een oplossing?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:28:
Wat zijn er weinig onderwerpen in dit forum eigenlijk.
Er staan meerdere onderwerpen in dit forum.
Even onderaan pagina klikken waar staat " berichten 24 uur" openen en dan kiezen uit 48 uur of ouder.
Over de PS3.
Ik zou het zo gauw niet weten, ik heb het spel ook, maar heb hier geen problemen mee.
Ik weet ook niet wat voor verbinding je hebt?
Heb je ook problemen met andere spellen die je online speelt?
Update je je PS3 regelmatig?(gaat normaal automatisch)

Probeer anders spel van iemand anders, kun je misschien uitsluiten of het je PS3 is of je spel of je verbinding.

Verwijderd

Topicstarter
Update PS3 regelmatig, het gaat niet om online spelen, maar online updaten (van het spel). De connectie is via een router en een modem, vrij standaard neem ik aan. Ik zal eens andere spellen proberen up-te-daten

Verwijderd

Ik probeer uit te sluiten of het je verbinding is, vandaar de vraag kun je uberhaupt online?
En ja, even andere spellen proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Online werkt correct, internetten enzo. Ik weet niet eens of je kunt multiplayeren met Motorstorm, nooit geprobeerd.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Bij mij liep hij ook vast (niet het intro filmpje) maar de update, ik heb toen mijn game date verwijdert (let op, niet je save date zou zonde zijn). Dit kan gewoon in ps3 hoofdmenu.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:39
Motorstorm heeft wel multiplayer ;). Wat als je de speldata van Motorstorm van je hdd verwijderd? Niet je save game! Kopier deze anders even naar een andere account of zet hem even op een usb stick, zodat je eigenlijk niks meer van Motorstorm op je hdd hebt staan. Mssn is het stuk wat hij op de hd opslaat wel niet helemaal lekker, of zit er iets fout in je save game.

Andere Account al geprobeerd overigens?

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de suggesties, ik heb inderdaad de game-data verwijdert en toen heeft hij goed geupdate.
Echter, bij het spelen op multi-player chrashte het systeem net voor aanvang van het spel.
Verder, chrashte het systeem bij een spelletje Blazing angles toen hij info naar de HD wou schrijven. Ik wilde het spel afsluiten. En hij is twee keer gecrasht bij het folding@home uitvoeren.

Ik denk toch dat het mischien wel eens aan het besturingsprogramma kan liggen. Iemand suggesties? Ik zal vanavond er de manual is op raadplagen.
Pagina: 1