Toon posts:

DirectX niet in orde?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb het spel '' team fortress 2'' op me computer geinstaleerd, en als ik het opstart, en het loading scherm komt sluit alles af, en krijg ik een melding '' u moet minimaal directX 8.0 hebben om het spel te spelen''. Dat is raar omdat ik directX 9.0c heb. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb Windows Xp.
alvast bedankt,
orange123nl :w

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Hoe start je team fortress op? Via een shortcut of via steam?
Sommige valve spellen willen wel eens raar doen als je ze direct opstart (probeer het eens via steam).

Wat directx betreft.. naast de software matige directx moet ook je videokaart directx 8 aankunnen.
Welke videokaart heb je eigenlijk?

Daarnaast kom ik deze foutmelding (over directx 8 ) via googlelen veel tegen op torrent sites..
Is je spel illegaal... jammer.. daar helpen we je niet mee.

[ Voor 19% gewijzigd door job op 02-01-2008 12:59 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
orange123nl, GoT is geen helpdeksk, maar een forum waar van je verwacht wordt dat je zelf al veel probeert voordat je een topic opent. Vanwege een vage titel, te weinig bruikbare informatie (wij kunnen immers ook geen informatie van je beamen) en veel te weinig inzet, gaat dit draadje dus op slot.

Neem De Algemene Voorwaarden nog eens door, en maak wat gebruik van google. Mocht je er dan nog niet uit komen kun je aan de hand van Spielerij - Problemen & Vragen FAQ een topic openen.

Dit topic is gesloten.