Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 15:32
Heb gister itunes geinstalleerd maar hij start niet op, zodra ik de snelkoppeling aanklik geeft hij meteen aan dat het programma een fout heeft. Opnieuw installeren mocht niet baten, heb ook de oudere versie van quicktime geinstalleerd dit hielp ook nix. Wil een ipod kopen maar dan moet itunes natuurlijk wel werken ;)

Heb vista 32x home premium, itunes 7,5 en geen nero.

Wie o wie weet wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

...een fout heeft...
Welke fout dan precies? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Je zit in het Apple forum voor een windows vraag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien iTunes van Apple is, wordt dat ook hier besproken :) Of het nu onder Windows of onder Mac OS X is.

Maar heb je al gezocht met Google of de search alhier naar bijvoorbeeld de foutmelding die je krijgt? Als je hier nl. zoekt naar "iTunes vista", dan krijg je aantal topics die hier over gaan.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Heb gister de search gebruikt, kwam 1 maal de zelfde post tegen van een ander en die werd bruut afgekapt door een mod. Het is dus een foutmelding van windows zelf, bij het starten zegt windows al dat itunes niet gestart kan worden en dan gaat ie naar een oplossing zoeken (nieuwste software downloaden maar dit is al gebeurd) Snap er echt geen moer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

jeroen.ijmuiden schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 08:24:
Heb gister de search gebruikt, kwam 1 maal de zelfde post tegen van een ander en die werd bruut afgekapt door een mod. Het is dus een foutmelding van windows zelf, bij het starten zegt windows al dat itunes niet gestart kan worden en dan gaat ie naar een oplossing zoeken (nieuwste software downloaden maar dit is al gebeurd) Snap er echt geen moer van.
Heb je de updater al eens gedraait? Was het niet zo dat die soms wat dingen recht kan zetten die krom zijn geraakt?

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Heb de apple updater gedraait en die geeft aan dat alles up to date is. Windows update is ook gedaan, ik snap er echt helemaal niks van. Heb itunes al 3 keer opnieuw geinstalleerd, heb quicktime verwijderd en geprobeerd een oudere versie te installeren maar dit ging ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 06:25
Ook geen gekke dingen in de eventviewer gevonden (ik noem maar iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of misschien zoiets simpel als de installer met admin rechten uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Ik had er ook problemen mee op mijn XP machine een hele tijd terug. iTunes wou niet starten, nog voor het iets deed, kreeg ik een foutmelding van iTunes dat er iets mis was. Dat is ook al eens op dit forum besproken.
AFAIK was het toen de optie om de updater te draaien en daarna de PC opnieuw starten en dan doetie het weer. Zoniet... dan is het net effe anders (zal je altijd zien) en heb ik geen idee. Waarom dit de oplossing was ligt in de magie van die updater. Zoek er nog maar effe naar op GoT, maar niet specifiek op Vista zoeken, want dat stond toen nog in de Beta tester schoenen.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Ja! iTunes werkt, ureka;) Heb Quicktime verwijderd en apart geinstaleerd. Nu nog importeren enzo, heb nu in een ander programma tags bewerkt maar itunes neemt de wijzigingen niet over. Dus dat wordt weer ff zoeken.
Pagina: 1