hallo
Ik zou graag wat hulp willen voor het aanschaffen van een laptop.
Ja weer zo'n topic,maar goed op internet wordt ik ook niet wijzer en reviews over dat er een webcam opzit allemaal leuk en aardig, maar ik wil gewoon een goede laptop.
Ik heb een beetje op internet lopen zoeken, en dacht probeer het nu hier, misschien wat makkelijker...
Zal eerst ff vertellen waarvoor ik m wil gebruiken.
Allereerst loop ik overal met mn laptop heen en staat het ding ook vaak op mijn schoot.
Verder gebruik ik veel photoshop. Office, ook Solidworks. Games niet veel. tis meer prive en schoolgebruik.
Ik heb gezocht naar specificaties van een laptop en heb ongeveer t volgende:
- Zoek t liefst een Windows XP geen vista ben daar nog niet zo over te spreken
- wireless
- energieverbruik en warmteproductie moeten laag zijn
- Processor: iets met Mobile ofzo. van AMD turion en intel pentium m...verder heb ik geen verstand van...las dat mobile goed is...
- boven 1 ghz
- geheugen boven 1gb en geen shared memory
- scherm rond de 15.4 inch
-grafische kaart: las dat radeon mobility en geforce go kaart goed zijn, heb ik ook geen verstand van.
- harde schijf iets van 5400 rpm met SATA, las dat dat beter was dan PATA
- meer dan 80 gb
- meer dan 2 usb poorten
- en extra's die wel leuk zouden zijn: s- video, extra vga ,(geheugenkaartlezer)
Hele waslijst en misschien erg onnozel, maar ik moet ergens beginnen dacht ik zo!
Mijn budget ligt rond de 1000e...
Het merk maakt mij verder niets uit. Heb nu HP en bevalt me goed. Acer heb ik mindere dingetjes over gehoord, maar verder weet ik hier ook niet veel van.
Wie wil mij helpen? Alvast bedankt!
Ik zou graag wat hulp willen voor het aanschaffen van een laptop.
Ja weer zo'n topic,maar goed op internet wordt ik ook niet wijzer en reviews over dat er een webcam opzit allemaal leuk en aardig, maar ik wil gewoon een goede laptop.
Ik heb een beetje op internet lopen zoeken, en dacht probeer het nu hier, misschien wat makkelijker...
Zal eerst ff vertellen waarvoor ik m wil gebruiken.
Allereerst loop ik overal met mn laptop heen en staat het ding ook vaak op mijn schoot.
Verder gebruik ik veel photoshop. Office, ook Solidworks. Games niet veel. tis meer prive en schoolgebruik.
Ik heb gezocht naar specificaties van een laptop en heb ongeveer t volgende:
- Zoek t liefst een Windows XP geen vista ben daar nog niet zo over te spreken
- wireless
- energieverbruik en warmteproductie moeten laag zijn
- Processor: iets met Mobile ofzo. van AMD turion en intel pentium m...verder heb ik geen verstand van...las dat mobile goed is...
- boven 1 ghz
- geheugen boven 1gb en geen shared memory
- scherm rond de 15.4 inch
-grafische kaart: las dat radeon mobility en geforce go kaart goed zijn, heb ik ook geen verstand van.
- harde schijf iets van 5400 rpm met SATA, las dat dat beter was dan PATA
- meer dan 80 gb
- meer dan 2 usb poorten
- en extra's die wel leuk zouden zijn: s- video, extra vga ,(geheugenkaartlezer)
Hele waslijst en misschien erg onnozel, maar ik moet ergens beginnen dacht ik zo!
Mijn budget ligt rond de 1000e...
Het merk maakt mij verder niets uit. Heb nu HP en bevalt me goed. Acer heb ik mindere dingetjes over gehoord, maar verder weet ik hier ook niet veel van.
Wie wil mij helpen? Alvast bedankt!