Cobra 11 Crash Time - snelheidsmeter is weg

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 20:56
Ik zag hier op mijn bureaublad nog een spelletje staan wat ik nog even wilde proberen, Cobra 11 Crash Time.

Ik dacht net ah nu is een mooi moment daarvoor. Spel is een beetje agentje spelen op de duitse autobahn, best lelijk maar voor even wel leuk denk ik zo.

MAar goed probleem is nu dat ik in level 2 ben, moet je bij een ongeveer onderzoek gaan doen en dan met een jeepie over wat rams springen. Nou goed dat is prima alleen zou je in je snelheidsmeter (rechteronderin zag ik op screenies) dan een groen seintje moeten krijgen zo van nu is het juiste moment.

Alleen die snelheidsmeter en allee andere items die je in beeld zou moeten zien heb ik niet. ZIe verder geen gekke dingen in beeld.

Spel is al gepatched met de enige patch die ze hebben uitgebracht.
Spel loopt verder vloeiend, alle beschikbare reso's al geprobeerd, ook in window spelen zie ik niet meer.

Dacht namelijk eerst dat het aan de monitor ofzo lag, een 206bw.

Nu kan ik dat level niet halen, omdat je precies op de andere kant van de schans moet uitkomen anders telt die niet, en je moet er 10 verschillende halen. Dus of ik moet heel veel geluk hebben dat ik ze allemaal goed gok of als ik geen oplossing kan vinden wordt het spel niks. Geeft de 2de optie persoonlijk meer kans :)

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Verwijderd

Een savegame ergens vandaan halen?
Al zal er voor zo'n spel weinig te vinden zijn.

• Operations
  • Laatst online: 23-11 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 00:03:
Een savegame ergens vandaan halen?
Al zal er voor zo'n spel weinig te vinden zijn.
Inderdaad, leek me wel grappig om ff te spelen maar niet op deze manier.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je moet gewoon 2 rondjes rijden, ik had maar 2 goede jumps gedaan en ik kwam er toch doorheen
Bij mij staat btw alles buiten beeld (tijd/snelheid/map), dus ik doe altijd alles maar zo snel mogelijk :')

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:03
ik krijg het hele spel niet eens opgestart.
Demo loop hier zonder problemen maar het hele spel zodra ik de snel koppeling aan druk geeft hij een fout weer en sluit windows hem af :(

erg vreemd want de demo liep heel erg goed.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Config tool al gedraaid?

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Iemand die weet hoe je de laatste missie kan doen. Ik heb nu alles in easy gedaan, maar de laatste missie blijft gelocked. Ik heb geen zin om de missies nog een keer te gaan doen in een lastigere stand (ik doe juist easy om het snel uit te spelen)

• Fuelke
  • Laatst online: 21:59

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1