Bestaan pci videokaarten met svideo? Of heb je hem over?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik ben op zoek naar een pci (géén pci-e dus) videokaart met svideo uitgang. Ik kan zo een kaart nergens vinden. Bestaat deze uberhaupt? Als ik zoek met de combinatie svideo en pci krijg ik allemaal moderne pci-e kaarten.
Heeft iemand zo een kaartje misschien nog liggen voor mij? Ik weet dat V&A hier eigenlijk de plek voor is, maar ik weet niet eens of het bestaat, en als het bestaat zal vrijwel niemand naar mijn advertentie opzoek gaan, dus de kans dat ik er zo aankom is echt 0,0.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

Zoek eens naar oude meuk zoals Geforce 4 MX, FX5200 of Radeon 9200SE pci. Zijn zelfs nieuw bij bijvoorbeeld mediamarkt nog wel te krijgen geloof ik :)
Ze bestaan in ieder geval wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 23:41 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ze bestaan wel. Heb hier een Ati 9250 liggen PCI met een Svideo output erop, alleen zijn die nieuw bijna niet meer te vinden. Wat in de PW nog wel staat is deze kaart: http://tweakers.net/price...Min=0&scoreMax=5&x=19&y=7
Wel aan de prijs, maar dat krijg je natuurlijk met dit soort dingen, waar bijna geen markt meer voor is.

Anders is V&A toch de plek om te zoeken lijkt me, ik zie ze er af en toe nog wel eens voorbij komen.

Verwijderd

weet niet maar naar mijn idee is dit niet iets wat moeilijk te vinden is want alle oudere nvidia of ati kaarten met pci die ook een tv out hebben zijn meestals svideo dus zou gewoon kijken naar een video kaart op pci met tv out

heb effe gezocht kon er een ati kaart bij salland vinden dus je zult bij webshops moeten zijn voor pci kaarten

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 23:43 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als ik zoek met de combinatie svideo en pci krijg ik allemaal moderne pci-e kaarten.
Google dan eens op "s-video" pci -pcie -"pci-e"...

Sowieso zijn de eerste hits op "s-video" pci ook al niet PCIe-gerelateerd, maar hoe dan ook is dit niet bepaald hogere Google syntax :o
Ik weet dat V&A hier eigenlijk de plek voor is
Post dan daar. Je doet een aanname dat er vrijwel niemand iets mee kan, maar heb je het ook geprobeerd? Nee? Doe dat dan eerst...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.