Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op mijn Windows-pc graag IE6 blijven gebruiken voor testdoeleinden. Windows update heeft echter de update naar IE7 al gedownload en wil 'm steeds gaan installeren. Ik vink 'm natuurlijk steeds uit, maar is er een mogelijkheid om deze gedownloade update te verwijderen zodat ik niet het risico loop 'm in een vlaag van verstandsverbijstering te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
http://www.google.com/sea...nstall&btnG=Google+Search :?
Dat was echt nog geen 2 seconden zoekwerk.

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 01-01-2008 23:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:26
Gewoon zelf upgraden naar IE7 en dan de IE6 virtualPC image (gratis!) downloaden en fijn daarmee testen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ramon schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 23:25:
Gewoon zelf upgraden naar IE7 en dan de IE6 virtualPC image (gratis!) downloaden en fijn daarmee testen.
Da's een goede. Dat ga ik 'ns proberen.

@RobIII:
8)7 Van alles gegoogeld, maar te moeilijk gedacht. Ben simpelweg niet op het idee gekomen om "prevent" te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit kan volgens mij sowieso ook op een meer algemene manier. Bij automatische updates moet je instellen: automatisch downloaden, maar ik bepaal wanneer updates worden geinstalleerd. (of dit noodzakelijk is weet ik niet eens) Als je dan op het gele update schildje klikt rechtsonder op je scherm dan kun je kiezen voor normale of aangepaste installatie. Doe je aangepaste installatie dan kun je individuele updates uitvinken. Vink dus de updates die je niet wilt uit en klik op OK, er wordt dan aan je gevraagd of je deze update nooit meer wil laten terugkeren, vink je dit aan dan word je met de desbetreffende update inderdaad niet meer lastiggevallen is mijn ervaring.