Beste Tweakers
Ik ben een beetje ten einde raad..
Ik ben in het bezit van een HP Pavilion 9580ed, uitgerust met een hdmi uitgang.
De afgelopen weken heb ik genoten van HD Materiaal door hem te koppelen aan mijn FullHD Philips LCD-Scherm.
Maar nadat ik afgelopen week heb geprobeerd een externe geluidskaart te installeren komt er geen signaal meer uit mijn hdmi-uitgang.
Ik heb alles al geprobeerd;
Videokaartdrivers vernieuwd
Bios Geflashd
Kabel van laptop naar tv vervangen
Alle instellingen die ik me kon bedenken nagelopen.
Met HpSupport op de chat gezeten maar niks mocht baten.
Nou kan ik de laptop laten ophalen omdat hij nog garantie heeft maar de reparatie gaat 2 weken duren en zolang kan ik hem eigenlijk niet missen.
Dus zodoende kwam ik hier bij jullie uit of jullie nog enige ideen hadden om te proberen het te verhelpen.
Het kan natuurlijk zijn dat er gewoon een stukje hardware overleden is maar dit betwijfel ik omdat het toevallig precies na het installeren van software is gebeurd.
Ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen dit probleem op te lossen.
Misschien dat de poort ergens aan/uit te schalen is ofzo ?
Alle hulp is welkom
Bij voorbaat dank
Dennis
Ik ben een beetje ten einde raad..
Ik ben in het bezit van een HP Pavilion 9580ed, uitgerust met een hdmi uitgang.
De afgelopen weken heb ik genoten van HD Materiaal door hem te koppelen aan mijn FullHD Philips LCD-Scherm.
Maar nadat ik afgelopen week heb geprobeerd een externe geluidskaart te installeren komt er geen signaal meer uit mijn hdmi-uitgang.
Ik heb alles al geprobeerd;
Videokaartdrivers vernieuwd
Bios Geflashd
Kabel van laptop naar tv vervangen
Alle instellingen die ik me kon bedenken nagelopen.
Met HpSupport op de chat gezeten maar niks mocht baten.
Nou kan ik de laptop laten ophalen omdat hij nog garantie heeft maar de reparatie gaat 2 weken duren en zolang kan ik hem eigenlijk niet missen.
Dus zodoende kwam ik hier bij jullie uit of jullie nog enige ideen hadden om te proberen het te verhelpen.
Het kan natuurlijk zijn dat er gewoon een stukje hardware overleden is maar dit betwijfel ik omdat het toevallig precies na het installeren van software is gebeurd.
Ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen dit probleem op te lossen.
Misschien dat de poort ergens aan/uit te schalen is ofzo ?
Alle hulp is welkom
Bij voorbaat dank
Dennis