Toon posts:

Draadloze logitech toetsenborden werken niet..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Maken op kantoor gebruik van 5 draadloze toetsenborden van Logitech (en muizen, dat is 'n apart setje). Nu zijn we verhuisd, alles opnieuw aangesloten, en wat blijkt? De draadloze muizen werken perfect, maar alle draadloze toetsenborden helaas niet. Paar uur mee beziggeweest (alle combinaties van ontvanger/muis getest, signaal van de muis eruit, dat soort dingen) maar we komen er niet uit.

Alles werkte eerst perfect, dus dat het aan de hardware ligt is min of meer onmogelijk.

Iemand enig idee wat voor problemen denkbaar zouden kunnen zijn, en - liever nog - hoe we deze zouden kunnen oplossen?

Bedankt alvast!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-02 14:52
vaak zit er aan de onderkant van het keyboard een pinnetje waarmee je met een pen in moet prikken,
dan maakt ie verbinding met de ontvanger. dat al geprobeerd?

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Heb je al geprobeerd om de batterijen er eens uit te halen? Misschien moet dat ding zich resetten ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hebben we al geprobeerd. Dat is het rode knopje waarmee je kunt connecten met de ontvanger. Hebben we gebruikt, de ontvanger reageert daar ook op (en de lichtjes gaan branden) maar het toetsenbord werkt vervolgens - tot mijn grote verbazing - niet. Wellicht nog een ander idee?

Verwijderd

Topicstarter
SuBBaSS schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:33:
Heb je al geprobeerd om de batterijen er eens uit te halen? Misschien moet dat ding zich resetten ofzo...
Ja, hebben we ook al geprobeerd. Werkte niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overigens het idee dat er iets stoort (door de verschillende draadloze hardware) of dat we gewoon iets kleins over het hoofd zien. Wat zou er kunnen storen?

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 22:34
Bij de nieuwere toetsenborden kun je ook connecten via de software, dacht ik.
Zit er in de geinstalleerde Logitech een optie?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ze liggen nu te dicht bij elkaar en ze storen elkaat ?

Iperf

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik heb het thuis ook wel eens gehad nadat ik mijn computer verplaatst had en alle kabels opnieuw had aangesloten. Wat mij opviel, ik weet niet of het toeval is, maar dat het wel weer werkte toen ik de usb-kabel in dezelfde poort stopte als waar hij eerst in zat.

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-02 21:22

Twazerty

AVCHDCoder developer

Denker schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:47:
Ik heb het thuis ook wel eens gehad nadat ik mijn computer verplaatst had en alle kabels opnieuw had aangesloten. Wat mij opviel, ik weet niet of het toeval is, maar dat het wel weer werkte toen ik de usb-kabel in dezelfde poort stopte als waar hij eerst in zat.
komt omdat de drivers daarop geinstalleerd staan. Moet je eens proberen om een willekeurig usb apparaat in een andere usb poort te steken. Dan gaat windows de drivers installeren.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Pagina: 1