Toon posts:

EPG Rooster leeg!

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand die dit al heeft voorgehad? Je ziet op het display de vermelding EPG, dus hij haalt blijkbaar wel binnen, maar toch staat de rooster helemaal leeg.

HDDrec is Pioneer DVR-555H.

Verwijderd

Lekker warrig. Heb hier hetzelfde beestje staan en die functioneert gewoon hoor. Denk dat je toch even je handleding moet nalopen voor je hier gaat blaten "hij doet het niet" ...
Wellicht handig om te melden wat je zelf al gedaan hebt om uit te vogelen waar het aan kan liggen?
Kan bijvoorbeeld zijn dat je de EPG gids niet vanaf het juiste kanaal download bijvoorbeeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 10:10 ]

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-02 15:20

HaterFrame

Well... Poo came out!

Wanneer je tv van Essen/Cogas/home hebt is het goede kanaal voor EPG TMF geloof ik.

I am the great Cornholio!

Verwijderd

Topicstarter
Even verduidelijken: het heeft al gewerkt. 'k Heb het toestel nu een kleine maand, alles dik in orde. En sinds vorige week stonds er niks in de EPG voor BBC1 en BBC2. En sinds een paar dagen staat er totaal niets in het rooster.

Verwijderd

Hier in Groningen gaat EPG via Eurosport.. (Essent). Verder, er is ook nieuwe firmware voor de 555h, heb je deze er al in staan? (even zoeken op de site van Pioneer, 't is erg makkelijk om de huidige versie te achterhalen en updaten is ook appeltje - eitje verhaal).
We kunnen nog steeds niet achterhalen wat je zelf hebt gedaan om tot oplossing te komen :) ...

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:08
Ook niet onbelangrijk welke kabel provider je hebt? Maar neem aan dat je het over de Guideplus (+) gids hebt die bij de meeste harddisk recorders via het analoge Eurosport kanaal (teletekst frequentie) enkele malen per dag wordt binnengehaald. Lees ook hier.

Zolang je niks hebt veranderd lijk me het een probleem bij je kabel leverancier ofwel Eurosport.

Heb zelf hier andere Pioneer harddisk recorder staan en EPG van Guideplus is prima gevuld. Ik woon in UPC kabel gebied (Dordrecht).

Overigens voortaan wellicht iets vollediger zijn in topic titel (recordernaam,guide+,kabelprovider noemen) en start post. Scheelt een hoop vragen.

[ Voor 15% gewijzigd door funrider op 02-01-2008 14:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in België, EPG is van Guideplus.

• funrider
En je kabel provider is IN-DI, Telenet, Integan, enz ? Kijk anders even hier.
Duidelijk even met hun contact opnemen en informeren of signaal van Eurosport (teletekst ruimte voor Guideplus) in je woonplaats storing heeft of iets dergelijks.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had RTL-TVI uit de rooster gehaald, omdat ik daar toch nooit iets van ga opnemen. Nu heb ik gisterenavond RTL-TVI er terug ingezet, en vandaag staat de GuidePlus weer vol! Problem solved dus...

• funrider
In België is dan ook RTL-TVI het zogenaamde 'host' kanaal waarvan ie zijn gids gegevens moet halen die moet dus inderdaad niet weggehaald worden. Zie ook de Guideplus site.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:33:
Ik had RTL-TVI uit de rooster gehaald, omdat ik daar toch nooit iets van ga opnemen. Nu heb ik gisterenavond RTL-TVI er terug ingezet, en vandaag staat de GuidePlus weer vol! Problem solved dus...
Voortaan dus eerst iets zelf proberen en dan pas posten, met een betere topicstart that is.
Pagina: 1