Ik ben van plan om deze receiver aan te schaffen en ik zag dat er nog geen topic over was.
Ik heb momenteel een andere Sony uit de ES reeks, de STR-DA50ES. Echter, ik loop met deze tegen de grenzen kwa aansluitingen aan. Vandaar dus tijd voor wat nieuws!
Even een plaatje:

Dit is de 4300 maar ik vind het gewoon een coole plaat; de 5300 heeft dezelfde front (maar een andere back!)
Ik denk dat ik met deze receiver goed voorbereid ben op de toekomst; 6 HDMI 1.3 ingangen!, 7 x 120 watt aan versterking, twee extra zones waarvan zelfs eentje met component video en meer dan voldoende aansluitingen.
Ik wil deze bak gaan gebruiken in combinatie met mijn Dynaudio luidsprekers en Rel Storm III sub.
Zijn er al liefhebbers die deze receiver hebben/kennen en wat zijn dan de ervaringen? Uiteraard zal ik mijn ervaringen hier laten horen (maar dan moet ik hem wel eerst hebben
)
Hier wat spec's van de drie modellen:
STR-DA3300ES:
XMB interface (bekend van de x200ES reeks)
Faroudja DCDi up-scaling naar 1080p
BRAVIA theatre sync
Digital media port
100wpc x 7-kanaals (bij 8 ohm)
Support voor xvYCC
Accepteert 1080p/60 en 1080p/24 signaal over HDMI
Accepteert 8-channel PCM via HDMI
3x HDMI inputs - 1 output
Sirius en XM-Connect-and-Play ready met Neural 5.1 Surround (radio over de satelliet dacht ik....)
Auto calibration
STR-DA4300ES:
Zelfde spec's als hierboven plus het volgende:
Support Deep Color
Dolby Digital Plus/TrueHD en DTS-HD Master Audio/High Resolution Audio
STR-DA5300ES:
120wpc x 7-kanalen
Picture-in-Picture monitoring
2nd zone HD doorgifte via Component (Super cool!)
6x HDMI inputs - 1 output
En http://review.zdnet.com/a...505-6466_16-32552105.html hier een review van ZDnet.
Front:

Rear:
Ik heb momenteel een andere Sony uit de ES reeks, de STR-DA50ES. Echter, ik loop met deze tegen de grenzen kwa aansluitingen aan. Vandaar dus tijd voor wat nieuws!
Even een plaatje:

Dit is de 4300 maar ik vind het gewoon een coole plaat; de 5300 heeft dezelfde front (maar een andere back!)
Ik denk dat ik met deze receiver goed voorbereid ben op de toekomst; 6 HDMI 1.3 ingangen!, 7 x 120 watt aan versterking, twee extra zones waarvan zelfs eentje met component video en meer dan voldoende aansluitingen.
Ik wil deze bak gaan gebruiken in combinatie met mijn Dynaudio luidsprekers en Rel Storm III sub.
Zijn er al liefhebbers die deze receiver hebben/kennen en wat zijn dan de ervaringen? Uiteraard zal ik mijn ervaringen hier laten horen (maar dan moet ik hem wel eerst hebben
Hier wat spec's van de drie modellen:
STR-DA3300ES:
XMB interface (bekend van de x200ES reeks)
Faroudja DCDi up-scaling naar 1080p
BRAVIA theatre sync
Digital media port
100wpc x 7-kanaals (bij 8 ohm)
Support voor xvYCC
Accepteert 1080p/60 en 1080p/24 signaal over HDMI
Accepteert 8-channel PCM via HDMI
3x HDMI inputs - 1 output
Sirius en XM-Connect-and-Play ready met Neural 5.1 Surround (radio over de satelliet dacht ik....)
Auto calibration
STR-DA4300ES:
Support Deep Color
Dolby Digital Plus/TrueHD en DTS-HD Master Audio/High Resolution Audio
STR-DA5300ES:
120wpc x 7-kanalen
Picture-in-Picture monitoring
2nd zone HD doorgifte via Component (Super cool!)
6x HDMI inputs - 1 output
En http://review.zdnet.com/a...505-6466_16-32552105.html hier een review van ZDnet.
Front:

Rear:

[ Voor 35% gewijzigd door Ferret op 02-01-2008 13:34 ]